Főoldal

Szoftverek

Ügyfélszolgálat

Kérdések

Kapcsolat

NATURASOFT Magyarország Kft.

Főoldal Szoftverek Ügyfélszolgálat Kérdések Kapcsolat  
 

Küldés ismerősnek

Honlaptérkép
FONTOS JOGSZABÁLYVÁLTOZÁS 2017-TŐL!

Kérdések és válaszok

Vissza
Kattintson a kívánt kérdésre, vagy keressen kulcsszó alapján!

Keresés:
Témakörök:
Élesítés
Telepítés
Frissítés
Terméktámogatás
Bővítés
NAV(APEH)
Általános
Számlázás
Házipénztár
Könyvelő program
Összes kérdés
Terméktámogatás Terméktámogatás
- Honnan tudom, hogy mikor kell terméktámogatási díjat fizetnem?
- Hol tájékozódhatok az aktuális terméktámogatási díjakról?
- Kötelező terméktámogatási díjat fizetnem?
- Lejárt támogatással, hogyan tudom telepíteni a programot?
- Nem találom a kérdésemre a választ!

- Vissza a többi kérdéshez


Terméktámogatás Terméktámogatás


Honnan tudom, hogy mikor kell terméktámogatási díjat fizetnem?

A terméktámogatás lejárta előtt (legkésőbb 15 nappal) egy figyelmeztető üzenet jelenik meg a használt program főképernyőjének bal oldalán, hogy hány naptári nap van még a lejáratig. A terméktámogatás a programon belül a figyelmeztető üzenetre kattintva bármikor meg is rendelhető.


Hol tájékozódhatok az aktuális terméktámogatási díjakról?

A honlap jobb felső sarkában lévő Honlaptérképre kattintva az adott programtípus sorában a 'Terméktámogatás hosszabbítása' szöveg alatt olvashatók az aktuális terméktámogatási díjak, illetve ugyanitt meg is rendelhetők.


Kötelező terméktámogatási díjat fizetnem?

A terméktámogatás a vásárlástól számított 1 évig benne van a vételárban. Az 1 év lejárta után opcionálisan meghosszabbítható. A program használható lejárt terméktámogatással is, viszont nem tölthető le frissítés a szoftverhez és nem vehető igénybe semmilyen ügyfélszolgálati segítség.


Lejárt támogatással, hogyan tudom telepíteni a programot?

A NATURASOFT programok korlátlan ideig használhatók, amennyiben nem tölt rá olyan frissítést, amire már nem jogosult. Az oldalunkon található telepítők minden esetben a legfrissebb változatot tartalmazzák, viszont az alábbi lépéseket pontosan követve lejárt terméktámogatással is újratelepíthető a szoftver, akár a meglévő, akár egy új számítógépre.

Oldalunk Szoftverek menüpontja alatt az adott program nevére, majd a DEMO letöltése gombra kattintva letölthető a DEMO változat. A DEMO változat a legfrissebb verziót tartalmazza, amire Ön lejárt támogatás esetén nem jogosult. Töltse le a DEMO-t, telepítse fel, de semmiképpen NE indítsa el és NE lépjen bele! Ezt követően a Windows Vezérlőpultján keresztül távolítsa el a NATURASOFT programot (csak azt!), majd oldalunk Ügyfélszolgálat menüpontja alatt a használt programváltozat nevére kattintva töltse le azt a verziószámú frissítést, amire még jogosult. (Amennyiben nem tudja, hogy mely verziót futtathatja még, azt Ügyfélszolgálatunk részére küldött e-mailes megkeresésre válaszként megküldjük.)

Figyelem! Amennyiben a DEMO verziót mégis elindítja, úgy a fenti metódus hatástalan lesz és azon a számítógépen már nem fogja tudni elindítani a programot lejárt terméktámogtással. Ebben az esetben rendelje meg a terméktámogatást oldalunk Ügyfélszolgálat menüpontja alatt a használt szoftverváltozat nevére kattintva az ott található link segítségével.


Vissza a lap tetejére

   
   
  Számlázó program  |  Készletnyilvántartó program  |  Raktárkezelő program  |  Házipénztár program  |  Könyvelő program

Vásárlási feltételek  |  Adatvédelem  |  Szerzői jogok

 

   Az oldalt 1024x768-as felbontásra és közepes szövegméretre optimalizáltuk.