Főoldal

Szoftverek

Ügyfélszolgálat

Kérdések

Kapcsolat

NATURASOFT Magyarország Kft.

Főoldal Szoftverek Ügyfélszolgálat Kérdések Kapcsolat  
 

Küldés ismerősnek

Honlaptérkép

Vásárlási feltételek

1. Rendelés módja:

A megrendelés feladása a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. Minden szoftver változathoz tartozik egy Megrendelés gomb, melyre kattintva regisztráció nélkül egy űrlap kitöltése szükséges, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés sikeres feladásához. A lap alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva juttatható el a rendelés cégünkhöz. Automata rendszerünk azonnal megküldi a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolását. Előre utalás esetén az automata levél díjbekérőként szolgál, mely az utaláshoz szükséges információkat tartalmazza.

A honlapon keresztül leadott megrendelések írásos rendelésnek minősülnek, melyek minden esetben fizetési kötelezettséget vonnak maguk után!
A megrendeléseket és az azokhoz fűződő számlákat cégünk a belső ügyviteli rendszerében iktatja és lehetővé teszi az anyagok utólagos hozzáférhetőségét. A megrendelés során hibásan megadott adatok javítására a honlapon keresztül nincs lehetőség, a javítás e-mailben vagy telefonon keresztül kérhető az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.
A megrendelés előtt a programok DEMO (kipróbálható) változatai a www.naturasoft.hu oldalról letölthetők, melyek funkcióiban és tudásában teljes egészében megegyeznek az éles változatokkal.

2. Fizetési- és szállítási információk:

A szállítási- és csomagolási díjakat a NATURASOFT Magyarország Kft. vállalja. A vásárlót a program vételárán felül egyéb kötelező költség nem terheli. Programjaink jelenleg az alábbi módozatokban rendelhetők meg:

ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS:
Ebben az esetben utalást követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Az utalás beérkezését vagy igazolását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.

ÁTUTALÁS ÉS POSTA:
Ebben az esetben utalást követően 2-5 munkanapon belül postai úton küldjük ki a terméket a számlával együtt.

KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA:
A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. A befizetésről cégünk automatikusan SMS értesítőt kap az OTP banktól, így nincs szükség erről külön igazolást küldeni részünkre. A termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le. A végösszeg beérkezését követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat és a vásárlásról szóló számlát. Figyelem! Az ilyen vásárlásokról mindig átutalásos (nem készpénzes!) számlát állítunk ki, hiszen az OTP-nek adott készpénzátulási megbízást követően a végösszeg átutalással kerül a bankszámlánkra!

FUTÁROS UTÁNVÉT:
Ebben az esetben szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat belföldi(!) címre díjmentesen* szállítja ki a terméket és a számlát, ahol a vásárló a futárnak készpénzben fizetheti ki a bruttó vételárat. Munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket következő munkanapon szállítja a GLS futárszolgálat 8 és 17 óra között. A futárszolgálat részére olyan címet szükséges megadni, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot. A csomagot a címzetten kívül bárki átveheti, aki a bruttó vételárat kifizeti. A futár a címzettet előzetesen nem keresi fel telefonon. A futáros szállítás esetében érdemes mobil számot megadni, hogy szükség esetén a futár el tudja érni a címzettet. A futárral rendelt csomag iránt a GLS vevőszolgálatán lehet érdeklődni munkanapokon 7 és 20 óra között a (1) 802-0265-ös telefonszámon.

*Amennyiben a csomag kézbesítése nem sikerült, úgy 1600 Ft+ÁFA ellenében kérhető ismételt kiszállítás. Abban az esetben, ha csomagot második alkalommal sem sikerül kézbesíteni, úgy a rendelést nem áll módunkban futáros utánvéttel teljesíteni, ezért egyéb szállítási mód megadása szükséges.

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL:
Programjainkat személyesen is átveheti irodánkban, ahol készpénzzel tudja kifizetni a vásárolt szoftver ellenértékét. A gyorsabb ügyintézés érdekében mielőtt befáradna hozzánk, adja le rendelését Interneten keresztül (oldalunk Szoftverek menüjében a kiválasztott program alatti Megrendelés gombra kattintva). Irodánkban kizárólag készpénzben tud fizetni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.
Címünk: 1113 Budapest, Bocskai út 77-79. (Kwenton Irodaház) Nyitva: H-P: 9:00-17:00

3. Elállás joga:

Az elállás joga megilleti a vásárlót, mely tény cégünk felé írásban jelezhető. Az elállási igényt csak írásban tudjuk elfogadni (e-mail vagy postai levél formájában), telefonos jelzést követően is kérjük írásos formában megküldeni az elállás tényét. Az elállás tényét az írásos jelzéstől számítjuk. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk. A NATURASOFT Magyarország Kft. a vásárló védelme érdekében indoklás nélkül visszavásárolja a kifizetett terméket, amennyiben a vásárló ezen szándékát írásos formában, elállási nyilatkozatban jelzi a termék átvételének (megrendelés teljesítésének) napjától számított 8 munkanapon (14 naptári napon) belül! A garanciális visszavásárlási idő lejártát követően a termék vételárának visszatérítése már nem lehetséges! Nem fizikai szállítás esetén (pl. internetes letöltés, aktiválás) a termék átvételének napja az a nap, amikor a megrendelő részére e-mailben megküldtük a szoftver használatához szükséges élesítő kódot. Megrendeléstől való elállás esetén cégünk legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a megrendelő által kifizetett teljes összeget. Ez idő alatt a megrendelő saját költségén köteles visszaküldeni számunkra a teljes terméket (pl. termékdoboz, CD lemez, stb.). A megrendelőt a visszaküldés költségén kívül semmilyen más költség nem terheli! Amennyiben a megrendelő a nem rendeltetésszerű használatból eredően kárt tett a termékben, úgy a NATURASOFT Magyarország Kft. követelheti a megrendelőtől a kár megtérítését.

4. Panaszkezelés:

A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül.
A vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.

5. Vevőszolgálat:

A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 9 és 17 óra között vevőszolgálatot tart fenn az (1) 209-2153 és az (1) 789-0217-es telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.

6. Üzemeltető:

Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.

   
   
  Számlázó program  |  Készletnyilvántartó program  |  Raktárkezelő program  |  Házipénztár program  |  Könyvelő program

Vásárlási feltételek  |  Adatvédelem  |  Szerzői jogok

 

   Az oldalt 1024x768-as felbontásra és közepes szövegméretre optimalizáltuk.