FRISSÍTÉS MEGRENDELÉSE
NATURASOFT RAKTÁR START

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

FRISSÍTÉS MEGRENDELÉSE
NATURASOFT RAKTÁR START

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT RAKTÁR START

FRISSÍTÉS MEGRENDELÉSE

NATURASOFT Raktár Start dobozkép

FRISSÍTÉS MEGVÁSÁRLÁSA MEGLÉVŐ PROGRAMHOZ

( A vételár a kiválasztott csomagban szereplő időszakig tartalmazza a jogszabálykövetéseket, fejlesztéseket, egyéb frissítéseket tartalmazó új programverziók letölthetőségét a már meglévő programhoz, illetve a program teljes körű használatát (bizonylatok kiállítása, rögzítése). Az érvényes termékszámmal rendelkező ügyfelek részére az ügyfélszolgálati segítségnyújtás díjmentes. )

FRISSÍTÉSI DÍJ +1 ÉVRE

14 900 FT

 

( Korlátlan számú gépre és telephelyre telepíthető felár nélkül! Használható önállóan vagy egyszerre több, hálózatba kötött számítógépen, pl. helyileg egy irodában vagy akár interneten keresztül. )

 
FRISSÍTÉSI DÍJ +2 ÉVRE ( 10% KEDVEZMÉNY )

29 800 FT
26 820 FT

 

( 10% kedvezményt tartalmaz az éves díjból, összesen megtakarítás: 2980 Ft )

 
FRISSÍTÉSI DÍJ +3 ÉVRE ( 20% KEDVEZMÉNY )

44 700 FT
35 760 FT

 

( 20% kedvezményt tartalmaz az éves díjból, összesen megtakarítás: 8940 Ft )

 

FIZETÉSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI MÓD

ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS

Utalást követően e-mailben fogod megkapni az új termékszámod, mellyel jogosult leszel a legfrissebb programverzió letöltésére és használatára. A termékszámot tartalmazó e-mailt munkanapokon az utalás beérkezésétől/igazolásától számított legkésőbb 4 órán belül küldjük el!

BANKKÁRTYA ÉS LETÖLTÉS

Bankkártyás fizetést követően e-mailben fogod megkapni az új termékszámod, mellyel jogosult leszel a legfrissebb programverzió letöltésére és használatára. A termékszámot tartalmazó e-mailt munkanapokon az összeg beérkezésétől számított legkésőbb 4 órán belül küldjük el!

KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA

A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheted számlánkra a bruttó végösszeget. A pénz beérkezésétől számított 4 órán belül e-mailben fogod megkapni az új termékszámod!


VÉGÖSSZEG NETTÓ:

VÉGÖSSZEG BRUTTÓ:

ÖSSZESEN FIZETENDŐ:



MEGRENDELŐ ADATAI

(A *-gal megjelölt adatok megadása szükséges a megrendeléshez!)

SZÁMLÁZÁSI CÍM

Számlázási név:

*

Irányítószám:

*

Helység:

*

Cím:

*

Adószám:

*
   
ELÉRHETŐSÉGEK

Kapcsolattartó:

Telefonszám:

*

E-mail cím:

*

Hírlevelet kérek:

   
MEGJEGYZÉS

AZ OLDALON LEADOTT RENDELÉS ÍRÁSOS MEGRENDELÉSNEK MINŐSÜL ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR!

A MEGRENDELÉS LEADÁSÁVAL ELFOGADOD AZ OLDALON TALÁLHATÓ VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEKET ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZATOT!


 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató