NATURASOFT
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

1. RENDELÉS MÓDJA

A megrendelés feladása a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. Minden szoftver változathoz tartozik egy Megrendelés gomb, melyre kattintva regisztráció nélkül egy űrlap kitöltése szükséges, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés sikeres feladásához. A lap alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva juttatható el a rendelés cégünkhöz. Automata rendszerünk azonnal megküldi a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolását. Előre utalás esetén az automata levél díjbekérőként szolgál, mely az utaláshoz szükséges információkat tartalmazza. Kérjük a rendelés során vegye figyelembe, hogy a gyors és hatékony ügyintézés érdekében nem áll módunkban más formátumú díjbekérőt küldeni a megrendelő részére.

A honlapon keresztül leadott megrendelések írásos rendelésnek minősülnek, melyek minden esetben fizetési kötelezettséget vonnak maguk után!

A megrendeléseket és az azokhoz fűződő számlákat cégünk a belső ügyviteli rendszerében iktatja és lehetővé teszi az anyagok utólagos hozzáférhetőségét. A megrendelés során hibásan megadott adatok javítására a honlapon keresztül nincs lehetőség, a javítás e-mailben vagy telefonon keresztül kérhető az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

A megrendelés előtt a programok DEMO (kipróbálható) változatai a www.naturasoft.hu oldalról letölthetők, melyek funkcióiban és tudásában teljes egészében megegyeznek az éles változatokkal.

2. FIZETÉSI- ÉS SZÁLLÍTÁSI INFORMÁCIÓK

A vásárlót a program vételárán felül egyéb kötelező költség nem terheli. Megrendelő kifejezett hozzájárulását adja a megrendelés elküldésével, hogy a NATURASOFT Magyarország Kft. részére e-számlát küldjön. A számlán az elektronikus számla felirat feltüntetésre kerül, a vásárlónak a számlát e-számlaként szükséges kezelni, megőrizni. Más formátumú számla kiállítására nincs mód, illetve a rendelés során figyelembe kell venni, hogy a NATURASOFT Magyarország Kft. csak az általános előírások és vonatkozó jogszabályok alapján e-mailben küldi meg az e-számlát, annak más módon való eljuttatására nincs mód. Programjaink az alábbi módozatokban rendelhetők meg:

ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS:

Ebben az esetben az összeg beérkezését követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) az utalás beérkezését/feldolgozását vagy igazolását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.

BANKKÁRTYA ÉS LETÖLTÉS:

Ebben az esetben a sikeres fizetést követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) a fizetés beérkezését/feldolgozását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.

KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA:

A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. A befizetésről cégünk automatikusan SMS értesítőt kap az OTP banktól, így nincs szükség erről külön igazolást küldeni részünkre. A termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le. Munkanapon(!) a végösszeg beérkezését/feldolgozását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat és a vásárlásról szóló számlát. Figyelem! Az ilyen vásárlásokról mindig átutalásos (nem készpénzes!) számlát állítunk ki, hiszen az OTP-nek adott készpénzátulási megbízást követően a végösszeg átutalással kerül a bankszámlánkra!

3. E-SZÁMLÁZÁS FUNKCIÓ

E-számlázás funkció esetében szükséges rendelkezni az adott adószámra vonatkozólag NAV bekötéssel és a NATURASOFT szoftvert összekötni a NAV Online Számla rendszerével, mivel csak azok a számlák lehetnek e-számlák ezen technikai megoldás esetében, amik NAV érintettek és a NAV sikeresen befogadta (visszaigazolta). Az e-számlán ebben az esetben digitális aláírás nincsen és nem is szükséges. Az e-számla egyenleget előre lehetséges feltölteni a Megrendelési űrlapon található konstrukciókkal, mely korlátlan ideig felhasználható.

Díjbekérő levél alapján lehetséges előre utalással vagy bankkártyával a fizetés. Az összeg beérkezését követően, munkaidőben 4 órán belül történik meg az e-számla egyenleg feltöltése. A honlapon leadott megrendelés írásos megrendelés, ami fizetési kötelezettséggel jár. A fel nem használt egyenleg nem jár vissza és nem vonatkozik rá visszavásárlás, sem az elállási jog.

4. ELÁLLÁS JOGA

Az elállás joga megilleti a magánszemély(!) vásárlót a jogszabályban előírt 8 munkanapon vagy 14 naptári napon belül indoklás nélkül, amelyik a vásárlóra nézve kedvezőbb. Az elállást e-mail formájában, írásban szükséges jelezni, telefonos jelzést követően is szükséges írásos formában megküldeni az elállás tényét. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk. A jogszabályban előírt elállási időt követően a termék vételárának visszatérítése már nem lehetséges! Nem fizikai szállítás esetén (pl. internetes letöltés, aktiválás) a termék átvételének napja az a nap, amikor a megrendelő részére e-mailben megküldtük a szoftver használatához szükséges élesítő kódot. Megrendeléstől való elállás esetén cégünk legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a magánszemély megrendelő által kifizetett teljes összeget.

Céges vásárlók esetén elállási jog nem érvényesíthető, elállás kizárólag a magánszemély vásárlókat illeti meg jogszabályi alapon! A megrendelés törlésére lehetőség van, illetve a kifizetést követően is jelezhető, hogy nem tart igényt a vásárló a termékre, egészen addig, amíg a NATURASOFT Magyarország Kft. nem küldte meg e-mailben a használatbavételhez szükséges kódot és számlát. Itt a kiküldés ideje az irányadó, nem az, hogy a vásárló azt megkapta-e vagy sem. A kiküldést követően így visszafizetésre, elállásra nincs mód!

Minden szoftverváltozat DEMO verziója elérhető weblapunkon, ahol a vásárlás és még a rendelés előtt(!) is korlátlan ideig tesztelhető, minden funkciója kipróbálható, lehetséges előzetesen kérdezni telefonon és e-mailben is.

5. PANASZKEZELÉS

A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.

6. VEVŐSZOLGÁLAT

A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 8.30 és 17 óra között Vevőszolgálatot tart fenn (06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435) telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.

7. ÜZEMELTETŐ

Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
Nyitva tartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva
(A személyes ügyintézés a vírushelyzet miatt átmenetileg szünetel!)

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató