![]() |
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK |
A megrendelés feladása a www.naturasoft.hu oldalon keresztül történik. Minden szoftver változathoz tartozik egy Megrendelés gomb, melyre kattintva regisztráció nélkül egy űrlap kitöltése szükséges, ahol a *-al jelölt mezők kitöltése kötelező a rendelés sikeres feladásához. A lap alján lévő Megrendelés elküldése gombra kattintva juttatható el a rendelés cégünkhöz. Automata rendszerünk azonnal megküldi a rendelés során megadott e-mail címre a rendelés visszaigazolását. Előre utalás esetén az automata levél díjbekérőként szolgál, mely az utaláshoz szükséges információkat tartalmazza.
A honlapon keresztül leadott megrendelések írásos rendelésnek minősülnek, melyek minden esetben fizetési kötelezettséget vonnak maguk után!
A megrendeléseket és az azokhoz fűződő számlákat cégünk a belső ügyviteli rendszerében iktatja és lehetővé teszi az anyagok utólagos hozzáférhetőségét. A megrendelés során hibásan megadott adatok javítására a honlapon keresztül nincs lehetőség, a javítás e-mailben vagy telefonon keresztül kérhető az ügyfélszolgálati elérhetőségeken.
A megrendelés előtt a programok DEMO (kipróbálható) változatai a www.naturasoft.hu oldalról letölthetők, melyek funkcióiban és tudásában teljes egészében megegyeznek az éles változatokkal.
A vásárlót a program vételárán és szállítási költségén felül egyéb kötelező költség nem terheli. Megrendelő kifejezett hozzájárulását adja a megrendelés elküldésével, hogy adott esetben a NATURASOFT Magyarország Kft. részére e-számlát küldjön. Amennyiben a megrendelő e-számlát kap, úgy ez a számlán feltüntetésre kerül és a vásárlónak a kapott számlát e-számlaként szükséges kezelni, megőriznie. Programjaink az alábbi módozatokban rendelhetők meg:
ÁTUTALÁS ÉS LETÖLTÉS:
Ebben az esetben az összeg beérkezését követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) az utalás beérkezését vagy igazolását követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.
BANKKÁRTYA ÉS LETÖLTÉS:
Ebben az esetben a sikeres fizetést követően a termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le, a vásárlásról szóló számlát pedig e-mail-ben küldjük el. Munkanapon(!) a fizetés beérkezését követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat.
KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA:
A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. A befizetésről cégünk automatikusan SMS értesítőt kap az OTP banktól, így nincs szükség erről külön igazolást küldeni részünkre. A termék a www.naturasoft.hu oldalról tölthető le. Munkanapon(!) a végösszeg beérkezését követő 1-2 órán belül e-mailben megküldjük a használatba vételhez szükséges adatokat és a vásárlásról szóló számlát. Figyelem! Az ilyen vásárlásokról mindig átutalásos (nem készpénzes!) számlát állítunk ki, hiszen az OTP-nek adott készpénzátulási megbízást követően a végösszeg átutalással kerül a bankszámlánkra!
Pendrive telepítő UTÁNVÉTTEL (a szolgáltatás ára: 2500+ÁFA):
Szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat belföldi(!) címre szállítja ki a terméket és a számlát, ahol a vásárló a futárnak készpénzben fizetheti ki a bruttó vételárat. Munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket következő munkanapon szállítja a GLS 8 és 17 óra között. A futárszolgálat részére olyan címet szükséges megadni, ahol munkaidőben át tudják venni a csomagot. A csomagot a címzetten kívül bárki átveheti, aki a bruttó vételárat kifizeti. A futár a címzettet előzetesen nem keresi fel telefonon. Érdemes mobil számot megadni, hogy szükség esetén a futár el tudja érni a címzettet. A futárral rendelt csomag iránt a GLS vevőszolgálatán lehet érdeklődni munkanapokon 7 és 20 óra között a (1) 802-0265-ös és a (20) 890-0660 telefonszámokon. Amennyiben a csomag kézbesítése nem sikerült, úgy 2500 Ft+ÁFA ellenében kérhető ismételt kiszállítás. Abban az esetben, ha a csomagot második alkalommal sem sikerül kézbesíteni, úgy a rendelést nem áll módunkban futáros utánvéttel teljesíteni, ezért egyéb szállítási mód megadása szükséges.
E-számlázás funkció esetében szükséges rendelkezni az adott adószámra vonatkozólag NAV bekötéssel és a NATURASOFT szoftvert összekötni a NAV Online Számla rendszerével, mivel csak azok a számlák lehetnek e-számlák ezen technikai megoldás esetében, amik NAV érintettek és a NAV sikeresen befogadta (visszaigazolta). Az e-számlán ebben az esetben digitális aláírás nincsen és nem is szükséges. Az e-számla egyenleget előre lehetséges feltölteni a Megrendelési űrlapon található konstrukciókkal, mely korlátlan ideig felhasználható.
Díjbekérő levél alapján lehetséges előre utalással vagy bankkártyával a fizetés. Az összeg beérkezését követően, munkaidőben 4 órán belül történik meg az e-számla egyenleg feltöltése. A honlapon leadott megrendelés írásos megrendelés, ami fizetési kötelezettséggel jár. A fel nem használt egyenleg nem jár vissza és nem vonatkozik rá visszavásárlás, sem az elállás joga.
Az elállás joga megilleti a vásárlót, mely tény cégünk felé írásban jelezhető. Az elállási igényt csak írásban tudjuk elfogadni (e-mail vagy postai levél formájában), telefonos jelzést követően is kérjük írásos formában megküldeni az elállás tényét. Az elállás tényét az írásos jelzéstől számítjuk. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk. A NATURASOFT Magyarország Kft. a vásárló védelme érdekében indoklás nélkül visszavásárolja a kifizetett terméket, amennyiben a vásárló ezen szándékát írásos formában, elállási nyilatkozatban jelzi a termék átvételének (megrendelés teljesítésének) napjától számított 8 naptári napon (magánszemélyek esetén pedig a törvényben előírt 14 naptári napon) belül! A garanciális visszavásárlási idő lejártát követően a termék vételárának visszatérítése már nem lehetséges! Nem fizikai szállítás esetén (pl. internetes letöltés, aktiválás) a termék átvételének napja az a nap, amikor a megrendelő részére e-mailben megküldtük a szoftver használatához szükséges élesítő kódot.
Megrendeléstől való elállás esetén cégünk legkésőbb 14 napon belül fizeti vissza a megrendelő által kifizetett teljes összeget. Ez idő alatt a megrendelő saját költségén köteles visszaküldeni számunkra a teljes terméket (pl. termékdoboz, pendrive, stb.). A megrendelőt a visszaküldés költségén kívül semmilyen más költség nem terheli! Amennyiben a megrendelő a nem rendeltetésszerű használatból eredően kárt tett a termékben, úgy a NATURASOFT Magyarország Kft. követelheti a megrendelőtől a kár megtérítését.
Vásárlás előtt mindig töltse le a program szabadon kipróbálható DEMO változatát, amit korlátlan ideig tesztelhet, hogy megfelel-e az elvárásainak. Amennyiben nem talál valamit a programban vagy bármilyen kérdése van a program használatával kapcsolatban, úgy hívja a Vevőszolgálatot!
A NATURASOFT Magyarország Kft. minden vásárlóval szemben törekszik a maximális együttműködésre és elégedettségre, de ha ez mégsem sikerül, akkor munkaidőben az ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy írásos formában e-mailben/postai levélben kifogással élhet. Minden panaszt részletesen kivizsgálunk és írásos formában értesítjük álláspontunkról a panaszost a beérkezéstől számított 14 naptári napon belül. A vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni. A NATURASOFT Magyarország Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és postai címe az alábbi: Budapesti Békéltető Testület 1253 Budapest, Pf.: 10.
A NATURASOFT Magyarország Kft. munkanapokon 8.30 és 17 óra között Vevőszolgálatot tart fenn (06-30-887-4538, 06-30-877-7498, 06-30-876-7435) telefonszámokon, illetve az info@naturasoft.hu e-mail címen. A vevőszolgálati telefonszám normál díjas telefonszám.
Az üzemeltető pontos adatai ezen a linken keresztül érhetők el.