RAKTÁRKEZELŐ PROGRAMOK
NATURASOFT RAKTÁR START

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

RAKTÁRKEZELŐ PROGRAMOK
NATURASOFT RAKTÁR START

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

RAKTÁRKEZELŐ PROGRAMOK

NATURASOFT RAKTÁR START RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM

A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő program kifejezetten azoknak készült, akiknek egy egyszerű és könnyen kezelhető raktárnyilvántartó, leltározó szoftverre van szükségük számlázási funkció nélkül.

Eddig több mint 43 000 cég választott NATURASOFT programot, így az egyik legelterjedtebb ügyviteli szoftver Magyarországon!

KIEMELT FUNKCIÓK

- korlátlan számú termék készletnyilvántartása, tetszőleges számú raktárban
- korlátlan gépen használhatja felár nélkül, akár interneten keresztül is
- logo-val ellátott, ízléses kinézetű raktárbizonylatok (bevétel, kiadás, átadás) és szállítólevelek kiállítása
- leltározást segítő funkciók (leltárív, leltárkorrekciók felvitele, stb.)
- polchely kezelése (adott termék raktáron belüli pozíciójának megadása)
- partner- és termék toplisták kiadások alapján, készletmozgások listája, készletérték- és elfekvő készlet kimutatás
- vonalkódok generálása és nyomtatása, borítékok, partner etikettek nyomtatása
- meglévő partnerek, termékek és nyitó készletek beemelése Excel fájlból
- Excel- és PDF fájlba történő mentés

EGYSZERI ÁR (NEM ÉVES DÍJ!), TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL
NETTÓ VÉTELÁR

15 900 FT


Funkciók | Árak | Frissítés | Rendszerigény | Képek | Referenciák | További programjaink
 
 
FUNKCIÓK

A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő programban korlátlan számú termék árukészletét tudja nyilvántartani, tetszőleges számú raktárban. Raktárkezelő programunk annak köszönheti óriási népszerűségét, hogy nem egy számlázó és készletnyilvántartó rendszerből lett lebutítva (mint a konkurens termékek esetén), hanem kifejezetten egy önálló, vérbeli raktárkezelő programnak készült!

FŐBB FUNKCIÓK
- bevételezési bizonylat kiállítása
- készletnyilvántartás több raktárban is
- leltározást segítő funkciók
- minimum- és negatív készlet figyelése
- polchelyek kezelése
- raktárak közötti átadás
- saját kivétek kezelése
- szállítólevél kiállítása
PARTNERNYILVÁNTARTÁS
- boríték címzése
- csoportosítás 1 szempont szerint
- e-mail küldés
- etikett nyomtatása
- kedvezmény hozzárendelése partnerhez
- partnerek beemelése Excel fájlból
- tetszőleges megjegyzés
TERMÉKNYILVÁNTARTÁS
- ÁFA kulcsok csoportos módosítása
- átárazás, árak frissítése Excel fájlból
- besorolási szám, cikkszám kezelése
- csoportosítás 1 szempont szerint
- nettó/bruttó árképzés használata
- termékek beemelése Excel fájlból
- tetszőleges megjegyzés
- vonalkódok kezelése, generálása, nyomtatása
LISTÁK, KIMUTATÁSOK
- bevételezések, kiadások, átadások listája
- ELÁBÉ és árrés kimutatás
- elfekvő készletek listája
- készletérték kimutatás
- készletmozgások listája
- leltárak listája, jegyzőkönyv, leltárív
- partnerek listája
- partner toplista kiadások forgalma alapján
- raktárankénti készlet kimutatás
- termékek listája
- termék toplista kiadások forgalma alapján
- egyéb grafikonos kimutatások
ÁLTALÁNOS
- bővíthető, módosítható ÁFA kulcsok
- Excel és PDF fájlba történő mentés
- felhasználók és jogosultságok kezelése
- hálózatos használat
- irányítószám adatbázis
KEZELÉS
- ablakméretek, táblázatok mentése
- állítható színek és háttérkép
- funkciók gyorselérésének kijelzése
- navigálás ENTER billentyűvel is
- részletes szűrési lehetőségek
- táblázatban történő gyorskeresés
( A felsorolás nem teljes körű! )

A NATURASOFT Raktár Start kifejezetten csak a termékek árukészleteinek nyilvántartására szolgál, így a raktárkezelő programoknál megszokott módon számlázási funkciót nem tartalmaz, így nincs bekötve a NAV-hoz sem!

A bevételezésekről, kiadásokról, raktárak közötti átadásokról sorszámmal ellátott bizonylat nyomtatható. A saját felhasználásra szánt kiadások mellett lehetősége van szállítóleveleket is kiállítani, partnerei adatait pedig partnernyilvántartásban tárolhatja. A partnerekhez borítékot, etikettet tud nyomtatni, a termékek esetén pedig lehetősége van vonalkódokat kezelni, generálni és nyomtatni is (EAN-8, EAN-13, CODE 39, UPC-A formátumokban). A raktár program beépített leltározást segítő funkciókat is tartalmaz (pl. leltárív nyomtatása, leltárkorrekciók felrögzítése, leltározás Excel fájl alapján).

A raktár program egyszerűsége és alacsony ára ellenére olyan professzionális funkciót is tartalmaz, mint a polchelyek kezelése. Ezzel egy adott termék raktáron belüli pozicíóját is meg tudja adni (akár raktáranként!), ami segíti majd az adott terméket a raktáron belül megtalálni. A polchelyet akár a bizonylatokra vagy a vonalkód etikettekre is feltüntetheti!

Szoftverünkben termékenként meghatározhatja azt a minimális készletmennyiségét, mely alá csökkenve a program automatikusan figyelmeztet az alacsony készletmennyiségre. A minimális készletmennyiség raktárankénti értéke külön is megadható, így ha bármely raktárban az adott termék készlete ez alá süllyed, a szoftver szintén figyelmezteti majd Önt.

A készletmozgások listáján tételesen végig követheti az egyes termékek készletváltozásait. A készletérték kimutatásból pedig megtudhatja, hogy termékei aktuális raktárkészlete pontosan milyen értéket képvisel (pl. eladási ár, utolsó beszerzési ár, mérlegelt átlagár alapján, stb.). Ezeken felül a kiadások alapján gombnyomásra megtudhatja, hogy adott időszakon belül mely partnere és/vagy terméke kapcsán milyen forgalmat bonyolított.

A beépített Excel importálás funkció segítségével könnyedén lecserélheti elavult szoftverét vagy eddigi táblázatkezelős nyilvántartását!

 
 
ÁRAK

A NATURASOFT Raktár Start raktárkezelő programunk 15 900 Ft+ÁFA áron vásárolható meg.

A raktár program felár nélkül telepíthető korlátlan számú számítógépre és használható több gépes, hálózatosan összekötött rendszerben is! Ezen felül lehetőséget nyújt a felhasználói fiókok és a hozzájuk rendelt jogosultságok kezelésére is.

A feltüntetett ár egyszeri vételár, mely ellenében a raktárkezelő szoftver 1 cég nevében használható korlátlan számú bizonylat (szállítólevél, stb.) kiállítására! Amennyiben egyszerre több cég számára van szüksége a programra, úgy cégenként külön-külön kell megrendelnie szoftverünket.

FRISSÍTÉS

A feltüntetett egyszeri vételár a vásárlás napjától számított 1 éven keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését.

Az érvényes termékszámmal rendelkező ügyfeleink letölthetik a jogszabálykövetéseket, új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást.

A raktárkezelő program a díjmentes frissítési időszak lejárta után is korlátozások nélkül használható, azonban a program aktuális jogszabályoknak megfelelő működése érdekében mindenképpen javasolt a frissítés megvásárlása.

A frissítés további 1 évre történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint kerül megállapításra.

( Jelenleg: 8 000 Ft+ÁFA )

RENDSZERIGÉNY

Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 11 (64 bit)
- Microsoft Windows 10 (32/64 bit)
- Microsoft Windows 8, 8.1 (32/64 bit)
- Microsoft Windows 7 (32/64 bit)
- Microsoft Windows Vista (32/64 bit)
- Microsoft Windows XP
- valamint az ezeknek megfelelő Microsoft Windows Server kiszolgálótermékek

A program futtatásához szükséges hardver:
A program hardverigénye megegyezik az operációs rendszer hardverigényével, vagyis, amennyiben az adott operációs rendszer futtatható a számítógépén, úgy a program is gond nélkül futni fog rajta. Szoftverünk régebbi gépek esetén is megfelelő teljesítmény mellett használható!

A program futtatásához Internet kapcsolat nem szükséges!

Javasolt kiegészítők/beállítások a számítógéphez:
- egér
- lézer- vagy tintasugaras nyomtató
- legalább 1024x768-os képernyőfelbontás (32-bites színmélységben)
- normál (100%-os, 96 DPI) betűméret
- magyar nyelvű operációs rendszer (vagy magyar területi beállítások)

 
 

KÉPGALÉRIA

Főképernyő

FŐKÉPERNYŐ

Átlátható, egyszerű kezelőfelület

Terméknyilvántartás

TERMÉKNYILVÁNTARTÁS

Több raktár és polchelyek kezelése

Termék adatlapja

TERMÉK ADATLAPJA

Minimális készlet figyelése

Leltárív

LELTÁRÍV

Leltározást segítő funkciók

Partnernyilvántartás

PARTNERNYILVÁNTARTÁS

A meglévő partnerek Excelből beemelhetők

Általános beállítások

ÁLTALÁNOS BEÁLLÍTÁSOK

Opcionálisan mínuszba engedhető készlet

Vonalkódok nyomtatása

VONALKÓDOK NYOMTATÁSA

Részletesen állítható vonalkód készítés

Szállítólevél készítése

SZÁLLÍTÓLEVÉL KÉSZÍTÉSE

Villámgyors szállítólevél kiállítás

Szállítólevél nyomtatása

SZÁLLÍTÓLEVÉL NYOMTATÁSA

Logo-val ellátott elegáns szállítólevél

Raktárankénti készlet kimutatás

RAKTÁRANKÉNTI KÉSZLET KIMUTATÁS

Több raktár könnyű áttekintése

Készletérték kimutatás

KÉSZLETÉRTÉK KIMUTATÁS

Csúsztatott, súlyozott, utolsó beszerzési ár kezelés

Grafikonos kimutatások

GRAFIKONOS KIMUTATÁSOK

Eredmények áttekintése grafikonos formában

 
 

FELHASZNÁLÓINK ÍRTÁK

Fa-Fü Kft.

építőipar

"Jól átlátható raktárkezelő program."

NATURASOFT Raktár Start

Fitout Hungary Kft.

építőipar

"Egyszerűen kezelhető, számunkra ezért praktikus."

NATURASOFT Raktár Start

BioGames.hu

értékesítés

"Könnyű és egyszerű kezelhetőség. Kedvező az ára és hálózatban is teljes körűen használható."

NATURASOFT Raktár Start

Simple Connect Kft.

személyszállítás

"Nagyon kedvező az ára a számlázó programnak."

NATURASOFT Raktár Start

Szil-Fer Komfort Kft.

ruha kereskedelem

"Nagyon egyszerűen és könnyen kezelhető raktár program."

NATURASOFT Raktár Start


TOVÁBBI VÉLEMÉNYEK

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

 
 
Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
(A feltüntetett címen személyes ügyfélfogadás nincsen!)

Nyitvatartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató