![]() |
NATURASOFT HÍREK |
A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:
2022.07.29-én 10:15-tól 2022.07.29. 11:45-ig a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.
A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.
A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.
Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!
Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.
Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!
A NAV-nál jelenleg üzemszünet van, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:
A NAV rendszere jelenleg nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leállt, vagy csak időnként működik, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.
A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.
A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.
Arra vonatkozó információnk nincsen, hogy a NAV rendszere mikor áll helyre. Jelenleg a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.
Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.
Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!
A Google 2022. május 30-tól már csak kétlépcsős azonosítással engedi a levélküldést, így beállításokat kell eszközölnie a GMAIL fiókjában és a számlázó programban annak érdekében, hogy a programból történő levélküldés továbbra is működhessen! A kétlépcsős azonosítás lényege, hogy a megvédje az Ön GMAIL felhasználók fiókját, ha esetleg annak jelszava illetéktelen személyhez kerülne.
Az alábbi beállításokat legkésőbb 2022. május 29-ig végezze el, ellenkező esetben a levélküldés nem fog működni:
- Nyisson meg egy internetböngészőt és lépjen be a GMAIL fiókjába!
- Kattintson a jobb felső sarokban a 3x3 pontot ábrázoló ikonra (Google alkalmazások), majd válassza a Fiók menüpontot!
- A bal oldali felsorolásban válassza a Biztonság menüpontot!
- Kapcsolja be a kétlépcsős azonosítást!
- Lapozzon a Bejelentkezés a Google-be részhez és kattintson az Alkalmazás jelszavak menüpontra!
- Válassza ki az alkalmazást és az eszközt, amelyhez szeretne jelszót generálni (pl. alkalmazás: E-mail, eszköz: Windowsos számítógép)!
- A GMAIL ezt követően generálni fog egy 16 karakter hosszú jelszót, ezt a jelszót írja fel vagy másolja a vágólapra!
- Indítsa el a NATURASOFT programot, majd amikor a levelet szeretné küldeni az első alkalommal nyomja meg a Beállítás gombot a levélküldő ablak bal alsó sarkában és cserélje le az e-mail küldéshez használatos jelszót a 16 karakter hosszú - generált - jelszóra.
A fenti beállításokat csak egyszer kell megtennie, utána már minden levélküldés úgy fog menni, mint korábban.
2022. március 26-án (szombaton) cégünk rövidített munkarend szerint dolgozik, ennek megfelelően 9:00-től 14:00-ig tartunk nyitva, így az ügyfélszolgálatunk is csak ebben az időintervallumban lesz elérhető.
2022.02.03. 18:00 órától 19:30-ig a NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:
A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leáll vagy csak időnként fog működni, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.
A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.
A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.
Az üzemszünet várhatóan 2022.02.03. 19:30-ig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.
Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.
Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!