NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

TÁJÉKOZTATÓ A SZOMBATI MUNKANAPRÓL

( 2022-03-24 )

2022. március 26-án (szombaton) cégünk rövidített munkarend szerint dolgozik, ennek megfelelően 9:00-től 14:00-ig tartunk nyitva, így az ügyfélszolgálatunk is csak ebben az időintervallumban lesz elérhető.

TERVEZETT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2022-02-03 )

2022.02.03. 18:00 órától 19:30-ig a NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leáll vagy csak időnként fog működni, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 2022.02.03. 19:30-ig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

NAV ADATBÁZIS KARBANTARTÁSA

( 2022-02-01 )

Központi NAV adatbázis karbantartása miatt a számlák online letöltésénél lassulás tapasztalható! A lassulás elkerülése érdekében a NAV azt ajánlja, hogy csak a kelte dátumra szűrjenek és ideiglenesen ne használják a számlák letöltésénél a teljesítés dátumra való szűrést! A NAV szakemberei már dolgoznak a probléma elhárításán.

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

( 2021-12-09 )

Ügyfeleink zökkenőmentes kiszolgálása érdekében minden hivatalos munkanapon nyitva tartunk az Ünnepek között is. Az Ünnepi nyitva tartás rendje:

2021.12.23. NYITVA 8:30-17:00
2021.12.24. Pihenőnap, ZÁRVA
2021.12.25. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2021.12.26. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2021.12.27. NYITVA 8:30-17:00
2021.12.28. NYITVA 8:30-17:00
2021.12.29. NYITVA 8:30-17:00
2021.12.30. NYITVA 8:30-17:00
2021.12.31. NYITVA 8:30-14:00
2022.01.01. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2022.01.02. Pihenőnap, ZÁRVA
2022.01.03. NYITVA 8:30-17:00 (2022 első munkanapja)

Ezúton kívánunk minden kedves Partnerünknek Kellemes Ünnepeket és sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt!

NAV ÜZEMSZÜNET VOLT

( 2021-11-05 )

A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

2021.11.04-én 16:00-tól 2021.11.05. 9:00-ig a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.

A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.

Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
(A feltüntetett címen személyes ügyfélfogadás nincsen!)

Nyitvatartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató