NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

NAV ÜZEMSZÜNET VOLT

( 2020-09-24 )

A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

2020.09.23-án 7:30-23:50, valamint 2020.09.24-én 13:30-14:15 és 15:30-21:10) között a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.

A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.

Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!

ISMÉT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2020-09-23 )

A NAV-nál jelenleg üzemszünet van, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere jelenleg (7:30-tól) nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leállt, vagy csak időnként működik, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Arra vonatkozó információnk nincsen, hogy a NAV rendszere mikor áll helyre. Jelenleg a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

TERVEZETT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2020-09-22 )

2020.09.22-én 18:00-20:00 között NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leáll vagy csak időnként fog működni, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 2020.09.22 este 8 óráig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

JÁRVÁNYÜGYI TÁJÉKOZTATÓ

( 2020-08-28 )

A kialakult járványhelyzetre tekintettel dolgozóink védelme érdekében a cégünknél a személyes ügyfélfogadás meghatározatlan ideig szünetel!

Minden kedves Partnerünk részére jó egészséget és kitartást kívánunk a kialakult helyzetben!

JOGSZABÁLYVÁLTOZÁS JÚLIUS 1-TŐL

( 2020-07-01 )

2020. július 1-től minden belföldi adóalanyok közötti számla kiállítást jelenteni kell a NAV-nak értékhatártól függetlenül, így az ÁFA mentes számlákat is. A magánszemélyeknek, valamint a külföldi cégeknek és magánszemélyeknek kiállított számlákat még nem kell jelenteni, azokat majd csak 2021. január 1-től!

Fontos, hogy a NATURASOFT programok 3.6-os verzióját használja!

Amennyiben ettől régebbi verziót használ, úgy nem fognak a számlái bekerülni a NAV-hoz!

Kérjük, minden NAV bekötésre kötelezett belföldi adóalany felhasználónkat, hogy a zökkenőmentes számlázás érdekében legkésőbb az első júliusban történő számla kiállításáig frissítse szoftverét a 3.6-os verzióra! Amennyiben az Ön szoftverének termékszáma lejárt (ezt a program külön kijelzi a főképernyőn), úgy az új verzió letöltése előtt vásárolja meg a frissítést!

Érvényes termékszámmal rendelkező ügyfeleinknek az új verzió letöltése díjmentes!

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
Nyitva tartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva
(A személyes ügyintézés a vírushelyzet miatt átmenetileg szünetel!)

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató