NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

NAV ÜZEMSZÜNET VOLT

( 2022-11-02 )

A NAV-nál üzemszünet volt, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

2022.11.02-án 09:20-tól 2022.11.02. 9:40-ig a NAV rendszere nem működött, ezért nem lehetett beküldeni az ebben az időszakban kiállított számlákat.

A számlázó program folyamatosan megkísérli a számlák beküldését és a NAV rendszer helyreállásakor automatikusan beküldi azokat a számlákat, amit a korábbi leállás miatt nem sikerült elküldeni, legyen az akár másnap.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

Amennyiben olyan üzenetet lát a Számlák áttekintése ablak adott NAV érintett számláján állva az Egyéb/NAV Eseménynapló alatt a jobb oldali szekcióban, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az adott számla már megtalálható a NAV Online Számla felületén, csak annak sikerességére vonatkozó jelzését nem tudta regisztrálni a szoftver NAV üzemszünet okán, így ilyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületén meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák/adott számlán állva Egyéb/NAV Eseménynapló/Egyéb alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést kísérelni.

Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!

NAV ÜZEMSZÜNET

( 2022-11-02 )

A NAV-nál jelenleg üzemszünet van, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere jelenleg nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leállt, vagy csak időnként működik, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Arra vonatkozó információnk nincsen, hogy a NAV rendszere mikor áll helyre. Jelenleg a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

GMAIL LEVÉLKÜLDÉS VÁLTOZÁS

( 2022-05-16 )

A Google 2022. május 30-tól már csak kétlépcsős azonosítással engedi a levélküldést, így beállításokat kell eszközölnie a GMAIL fiókjában és a számlázó programban annak érdekében, hogy a programból történő levélküldés továbbra is működhessen! A kétlépcsős azonosítás lényege, hogy a megvédje az Ön GMAIL felhasználók fiókját, ha esetleg annak jelszava illetéktelen személyhez kerülne.

Az alábbi beállításokat legkésőbb 2022. május 29-ig végezze el, ellenkező esetben a levélküldés nem fog működni:

- Nyisson meg egy internetböngészőt és lépjen be a GMAIL fiókjába!
- Kattintson a jobb felső sarokban a 3x3 pontot ábrázoló ikonra (Google alkalmazások), majd válassza a Fiók menüpontot!
- A bal oldali felsorolásban válassza a Biztonság menüpontot!
- Kapcsolja be a kétlépcsős azonosítást!
- Lapozzon a Bejelentkezés a Google-be részhez és kattintson az Alkalmazás jelszavak menüpontra!
- Válassza ki az alkalmazást és az eszközt, amelyhez szeretne jelszót generálni (pl. alkalmazás: E-mail, eszköz: Windowsos számítógép)!
- A GMAIL ezt követően generálni fog egy 16 karakter hosszú jelszót, ezt a jelszót írja fel vagy másolja a vágólapra!
- Indítsa el a NATURASOFT programot, majd amikor a levelet szeretné küldeni az első alkalommal nyomja meg a Beállítás gombot a levélküldő ablak bal alsó sarkában és cserélje le az e-mail küldéshez használatos jelszót a 16 karakter hosszú - generált - jelszóra.

A fenti beállításokat csak egyszer kell megtennie, utána már minden levélküldés úgy fog menni, mint korábban.

TÁJÉKOZTATÓ A SZOMBATI MUNKANAPRÓL

( 2022-03-24 )

2022. március 26-án (szombaton) cégünk rövidített munkarend szerint dolgozik, ennek megfelelően 9:00-től 14:00-ig tartunk nyitva, így az ügyfélszolgálatunk is csak ebben az időintervallumban lesz elérhető.

TERVEZETT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2022-02-03 )

2022.02.03. 18:00 órától 19:30-ig a NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leáll vagy csak időnként fog működni, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 2022.02.03. 19:30-ig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
(A feltüntetett címen személyes ügyfélfogadás nincsen!)

Nyitvatartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató