MEGRENDELÉS
E-SZÁMLA PROGRAM MODUL

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

MEGRENDELÉS
E-SZÁMLA PROGRAM MODUL

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT E-SZÁMLA PROGRAM MODUL

E-SZÁMLA CSOMAG MEGRENDELÉSE

E-számla program modul dobozkép

Rendelhető bármilyen NATURASOFT számlázó vagy készletnyilvántartó programhoz. A csomagba foglalt darabszámok korlátlan ideig felhasználhatók! A fel nem használt e-számla egyenleg nem jár vissza és nem vonatkozik rá visszavásárlás semmilyen esetben sem. A programmal kiállított elektronikus számlák megőrzéséért minden esetben Felhasználó a felelős, befogadói oldalon pedig a vevő, cégünk a kötelező megőrzési idő végéig tárolja az e-számlákat Magyarországon üzemeltetett szerverén. Az e-számlázás funkció csak úgy vehető igénybe, ha Felhasználó az adott adószámra rendelkezik NAV bekötéssel a szoftverben és csak olyan számlák lehetnek e-számlák, amik NAV bekötés érintettek!

További részletek a Megrendelés gomb felett található Vásárlási feltételek linkre kattintva olvashatók!


50 DB E-SZÁMLA (20 Ft/db)

1 000 FT

   
200 DB E-SZÁMLA (15 Ft/db)

3 000 FT

   
500 DB E-SZÁMLA (12 Ft/db)

6 000 FT

   
1000 DB E-SZÁMLA (10 Ft/db)

10 000 FT

   
2000 DB E-SZÁMLA (8 Ft/db)

16 000 FT

   
5000 DB E-SZÁMLA (5 Ft/db)

25 000 FT

   
10000 DB E-SZÁMLA (4 Ft/db)

40 000 FT

FIZETÉSI MÓD

ÁTUTALÁS

A megrendelt funkciót online fogjuk aktiválni Önnek munkanapokon az utalás beérkezésétől/igazolásától számított legkésőbb 4 órán belül!

BANKKÁRTYA

Sikeres bankkártyás fizetést követően online fogjuk aktiválni a megrendelt funkciót az összeg beérkezésétől számított legkésőbb 4 órán belül!

KÉSZPÉNZ BEFIZETÉSE OTP BANKBA

A rendelés után kapott információk alapján bármely OTP bankban készpénzben befizetheti számlánkra a bruttó végösszeget. Munkanapokon a pénz beérkezésétől számított 4 órán belül online fogjuk aktiválni a megrendelt funkciót!


VÉGÖSSZEG NETTÓ:

VÉGÖSSZEG BRUTTÓ:

ÖSSZESEN FIZETENDŐ:



MEGRENDELŐ ADATAI

(A *-gal megjelölt adatok megadása szükséges a megrendeléshez!)

SZÁMLÁZÁSI CÍM

Számlázási név:

*

Irányítószám:

*

Helység:

*

Cím:

*

Adószám:

*
   
ELÉRHETŐSÉGEK

Kapcsolattartó:

Telefonszám:

*

E-mail cím:

*

Hírlevelet kérek:

   
MEGJEGYZÉS

AZ OLDALON LEADOTT RENDELÉS ÍRÁSOS MEGRENDELÉSNEK MINŐSÜL ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR!

A MEGRENDELÉS LEADÁSÁVAL ÖN ELFOGADJA AZ OLDALON TALÁLHATÓ VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEKET ÉS ADATVÉDELMI SZABÁLYZATOT!


 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
1113 Budapest, Daróczi út 11.
Nyitva tartás: H-P: 8:30-17:00, Szo-V: Zárva
(A személyes ügyintézés a vírushelyzet miatt átmenetileg szünetel!)

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu

Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató