NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

MOSTANTÓL INGYENES AZ E-SZÁMLÁZÁS!

( 2025-10-28 )

A NATURASOFT program 2020 óta a legmodernebb e-számlázás megoldást alkalmazza, ami már nem igényel digitális aláírást, helyette a NAV Online Számla kapcsolat HASH kódos hitelesítését alkalmazza. Az egész borzasztóan egyszerű és felhasználóbarát, nincs sem digitális aláírás és semmi más bonyolítás. Ön egyszerűen elküldi PDF-ben az e-számlát a vevőnek és megőrzi a saját példányát, nincs vele több dolga! Technikailag ez úgy néz ki, hogy a PDF fájl neve tartalmazza az eredetiséget igazoló HASH kódot (ez helyettesíti a digitális aláírást). A PDF-t Ön és a vevő őrizze meg átnevezés nélkül, így nincs szükség semmilyen nyilvántartásra és évenként megújítandó digitális aláírásra sem.

Miért jobb az e-számla, mint a papír alapú?
Magában a kérdésben már részben benne van a válasz is. A papír alapú számlát ugyanis hiába küldi el e-mailben, attól az nem lesz elektronikus számla, mivel papír alapon került kibocsájtásra és így került be a NAV Online Számla adatszolgáltatásba is. A papír alapú számlát átküldheti ugyan e-mailben, viszont ettől ezt még Önnek és a vevőnek PAPÍR ALAPON kell megőriznie, tehát ki kell azt nyomtatnia. A nyomtatás és a papír is pénzbe kerül, viszont az elektronikus számlázás mostantól nálunk ingyenes, így nem csak olcsóbb megoldás az elektronikus számlázás, hanem kényelmesebb, gyorsabb és környezetkímélőbb, mivel egyik félnek sincs szükség nyomtatásra, papírra, tonerre, postázásra, stb.

Az elektronikus számlázást a főképernyőn a Beállítások Számlázási beállítások Számlázási mód legördülőmenüben tudja bekapcsolni! A Számlázási módot állíthatja "Vegyes"-re is, ilyenkor a számlázási képernyőn külön ki tudja majd választani, hogy éppen papír alapú vagy elektronikus számlát kíván kiállítani. Amennyiben még nem használta a program e-mail küldés funkcióját, akkor az első számla elküldésekor majd be kell állítania az e-mail fiókját a programban. Ezt majd az e-mail küldés ablak felpattanásakor a Beállítások gombra kattintva teheti meg.

TÁJÉKOZTATÓ SZOMBATI MUNKANAPRÓL

( 2025-10-16 )

2025. október 18-án (szombaton) cégünk rövidített munkarend szerint dolgozik, ennek megfelelően 8:30-tól 14:00-ig tartunk nyitva, így az ügyfélszolgálatunk is csak ebben az időintervallumban lesz elérhető.

NAV ÜZEMSZÜNET

( 2025-08-01 )

A NAV-nál kihirdetett üzemszünet lesz 2025.08.01-én 8:30-tól 9:00-ig, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere jelenleg nem fogad semmilyen rendszerből adatokat, mert az leállt, vagy csak időnként működik, emiatt a NATURASOFT is hiába küldi az adatokat részükre, nem tudják azokat a másik oldalon fogadni.

A NATURASOFT program folyamatosan próbálja küldeni a kérdéses számlákat, amíg el van indítva. Ha kilépnek belőle vagy leállítják a gépet, akkor a küldés addig szünetel. Amennyiben újra elindítják, akár másnap, úgy a küldést újra megkísérli a szoftver.

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 9:00-ig tart! Jelenleg a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

BEJÖVŐ SZÁMLÁK ARCHIVÁLÁSA

( 2025-07-16 )

BEJÖVŐ SZÁMLÁK ARCHIVÁLÁSA: változik valami júliustól? Valós változás vagy csak kampány?

A gyakorlatban nem változott július után sem semmi. A kapott e-számlákat szükséges tárolni, ahogy eddig is. Itt nem a tárolás módjában van a változás, hanem hogy júliustól a közüzemi cégek kizárólag e-számlákat állíthatnak ki a cégek részére. A cégek többsége eddig is kapott e-számlákat, ugyanúgy szükséges tárolni a közüzemi e-számlákat, ahogy a korábban kapott többi e-számlát.
Elvárások az e-számlák tárolásával kapcsolatban:
- évek múlva is olvasható kell legyen: ez adott, hiszen a letárolt számlákat bármikor meg tudják nyitni,
- hitelesítettnek kell lennie: ez is adott, mert egy e-számla vagy digitálisan aláírt, vagy a NAV beküldésen alapul, így ún. HASH kódot tartalmaz általában már a fájl neve is,
- olyan tárolási hely kell nekik, ahol nem vesznek el: ez szintén adott, olyan helyen szükséges ezeket a fájlokat tárolni, ahol később is elérhetőek lesznek, pl. több helyen tárolják, Önök is tárolják és a könyvelő is, illetve helyileg is több helyen,
- előírás még, hogy az eredeti állapot ne változzon: ez is adott, ezt biztosítja a digitális aláírás, illetve az egyéb hitelesítés, mint a NAV beküldésen alapuló HASH kód.

Tehát július után is minden vállalkozás a fentieket figyelemmel kísérve és betartva eleget tud tenni a tárolás, archiválás feltételeinek.
Ne dőljünk be a sok helyen szembe jövő kampányoknak a témában, hogy archiváló szoftvert, modult kell vásárolni, nincs rá szükség, felesleges kiadás csak!

ÁRAMSZÜNET

( 2025-07-04 )

2025.07.11-én pénteken 16.00 és 23.59 között áramszünet lesz az irodaházban, így emiatt délután 4 óra után már minden szolgáltatásunk szünetel!

Természetesen az áramszünet a NATURASOFT programok működését és elérhetőségét nem befolyásolja azokat délután 4 óra után is kiesés nélkül tudja használni!

Amennyiben az előfizetés lejár és emiatt nem tud új bizonylatot kiállítani, úgy gondoskodjon arról, hogy az előfizetését még pénteken az áramszünet előtt hosszabbítsa meg, mivel ezt követően az áramszünet miatt minden ügyintézésünk szünetel, így nem tudunk Önnek soron kívül még sűrgős esetben sem aktiválókódot küldeni!

Köszönjük megértését!

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató