NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

200 EZER ÉRTÉKESÍTETT LICENCE

( 2025-01-03 )

Cégünk egy újabb mérföldkőhöz érkezett, 2024. december hónap során egy igen kerek számmal ünnepelhettünk, mégpedig a 200 ezredik NATURASOFT licenccel.

A NATURASOFT sok-sok éve az egyik legelterjedtebb Windows-os asztali ügyviteli rendszer Magyarországon, ezt mutatja a széles körben való felhasználás, amire nagyon büszkék vagyunk.

Köszönjük Ügyfeleinknek a belénk vetett bizalmukat és továbbra sem állunk meg a minőségi munkában és szolgáltatásban.

TERVEZETT NAV ÜZEMSZÜNET

( 2025-01-02 )

2025.01.02. (csütörtök) 10:30 órától 21:00-ig a NAV-nál tervezett üzemszünet lesz, így kérjük, hogy ne terhelje ügyfélszolgálatunkat az ezzel kapcsolatos hívásokkal, hanem olvassa el az alábbi tájékoztatást:

A NAV rendszere az üzemszünet alatt nem fogad semmilyen rendszerből adatokat! A csütörtökön kiállított számlák csak csütörtök késő este vagy pénteken tudnak bekerülni a NAV-hoz! Ezért kiemelten fontos, hogy legkésőbb pénteki napon is indítsa el a szoftvert, így az be tudja küldeni majd azokat a számlákat a NAV-hoz, melyet a NAV üzemszünet alatt állított ki!

A Számlák menüben az adott NAV érintett számla sorában a NAV állapot oszlopban látható a státusza, amennyiben ott Sikeres, akkor fogadta be a NAV rendszere az adott számlát sikeresen.

Az üzemszünet várhatóan 2025.01.02. 21:00-ig tart. Az üzemszünet alatt a felhasználók külön tenni nem tudnak semmit, a manuális adatszolgáltatás sem működik ilyenkor.

Meg kell várni, míg a szoftverből küldött adatokat fogadni tudja a NAV.

Ne aggódjón, nem fogják megbüntetni, az adatszolgáltatás határideje a számla kiállítástól számított 24 óra, valamint üzemszünet esetén akkor sem kaphat bírságot, ha önhibáján kívül kicsúszna a határidőből!

ÚJ ÉV KEZDÉSE A NATURASOFT PROGRAMOKKAL

( 2024-12-30 )

A NATURASOFT programok felhasználóbarát és egyszerű működési elve alapján Önnek nem kell sem évzárást, sem évnyitást végrehajtania, a használt szoftvere automatikusan ismeri fel a 2025-ös évet és indítja újra a bizonylatok (pl. számla) sorszámozását, így január hónapban az első bizonylatok kiállítása sem jár semmilyen plusz feladattal.

FIGYELEM! A program 2025-ben attól a sorszámtól kezdi a bizonylatokat, amiket Ön a beállításoknál megadott!

Ellenőrizze a kezdő sorszám beállítását a Beállítások / Számlázási beállítások / Számlatömbök kezelése, valamint a Beállítások / Szállítólevél beállításai / Szállítólevéltömbök kezelése menüpontban!

Az egyszerűbb áttekinthetőség érdekében az aktuális évben keletkezett bizonylatokat (pl. számlák, kimutatások) mutatja csak a program, így az alapbeállítás szerint az előző évi számlák/tételek nem fognak látszódni!

Amennyiben alkalomszerűen szeretné ezeket a számlákat is látni, úgy a Számlák áttekintése ablak fejlécén nyomja meg a Szűrés kikapcsolása feliratot, ekkor az összes bizonylatát látni fogja, illetve a Szűrés gomb használatával bármilyen tetszőleges időszakot is lekérdezhet. A kimutatások esetében is ugyanez a lehetőség él.

Boldog Új Évet Kívánunk!

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

( 2024-12-20 )

Ügyfeleink zökkenőmentes kiszolgálása érdekében minden hivatalos munkanapon nyitva tartunk az Ünnepek között is. Az Ünnepi nyitva tartás rendje:

2024.12.23. NYITVA 8:30-16:00
2024.12.24. Pihenőnap, ZÁRVA
2024.12.25. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2024.12.26. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2024.12.27. Pihenőnap, ZÁRVA
2024.12.28. Pihenőnap, ZÁRVA
2024.12.29. Pihenőnap, ZÁRVA
2024.12.30. NYITVA 8:30-17:00
2024.12.31. NYITVA 8:30-15:00
2025.01.01. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2025.01.02. NYITVA 8:30-17:00 (2025 első munkanapja)
2025.01.03. NYITVA 8:30-17:00

Ezúton kívánunk minden kedves Partnerünknek Kellemes Ünnepeket és sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt!

TÁJÉKOZTATÓ A SZOMBATI MUNKANAPRÓL

( 2024-12-12 )

2024. december 14-én (szombaton) cégünk rövidített munkarend szerint dolgozik, ennek megfelelően 8:30-tól 14:00-ig tartunk nyitva, így az ügyfélszolgálatunk is csak ebben az időintervallumban lesz elérhető.

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató