NATURASOFT
HÍREK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
HÍREK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

NATURASOFT HÍREK

GMAIL LEVÉLKÜLDÉS VÁLTOZÁS

( 2022-05-16 )

A Google 2022. május 30-tól már csak kétlépcsős azonosítással engedi a levélküldést, így beállításokat kell eszközölnie a GMAIL fiókjában és a számlázó programban annak érdekében, hogy a programból történő levélküldés továbbra is működhessen! A kétlépcsős azonosítás lényege, hogy a megvédje az Ön GMAIL felhasználók fiókját, ha esetleg annak jelszava illetéktelen személyhez kerülne.

Az alábbi beállításokat legkésőbb 2022. május 29-ig végezze el, ellenkező esetben a levélküldés nem fog működni:

- Nyisson meg egy internetböngészőt és lépjen be a GMAIL fiókjába!
- Kattintson a jobb felső sarokban a 3x3 pontot ábrázoló ikonra (Google alkalmazások), majd válassza a Fiók menüpontot!
- A bal oldali felsorolásban válassza a Biztonság menüpontot!
- Kapcsolja be a kétlépcsős azonosítást!
- Lapozzon a Bejelentkezés a Google-be részhez és kattintson az Alkalmazás jelszavak menüpontra!
- Válassza ki az alkalmazást és az eszközt, amelyhez szeretne jelszót generálni (pl. alkalmazás: E-mail, eszköz: Windowsos számítógép)!
- A GMAIL ezt követően generálni fog egy 16 karakter hosszú jelszót, ezt a jelszót írja fel vagy másolja a vágólapra!
- Indítsa el a NATURASOFT programot, majd amikor a levelet szeretné küldeni az első alkalommal nyomja meg a Beállítás gombot a levélküldő ablak bal alsó sarkában és cserélje le az e-mail küldéshez használatos jelszót a 16 karakter hosszú - generált - jelszóra.

A fenti beállításokat csak egyszer kell megtennie, utána már minden levélküldés úgy fog menni, mint korábban.

NAV ADATBÁZIS KARBANTARTÁSA

( 2022-02-01 )

Központi NAV adatbázis karbantartása miatt a számlák online letöltésénél lassulás tapasztalható! A lassulás elkerülése érdekében a NAV azt ajánlja, hogy csak a kelte dátumra szűrjenek és ideiglenesen ne használják a számlák letöltésénél a teljesítés dátumra való szűrést! A NAV szakemberei már dolgoznak a probléma elhárításán.

WINDOWS 11 KOMPATIBILITÁS

( 2021-10-12 )

Az összes NATURASOFT program kompatibilis (tehát gond nélkül feltelepíthető és futtatható) a 2021. október 5-én megjelent új Windows 11 operációs rendszerrel! A DEMO verzió letöltésénél válassza a Windows 8 / Windows 10 / Windows 11-es telepítőkészletet (azonos tehát a Windows 8-as és Windows 10-es telepítőkészlettel)!

Amennyiben Ön Windows 11-re tér át, nagyon fontos, hogy a Windows 11 telepítése előtt(!) készítsen biztonsági mentést a NATURASOFT programban tárolt adatairól! Ehhez indítsa el a NATURASOFT programot és kattintson a jobb felső sarokban lévő Cégek karbantartása menüpontra, majd nyomja meg a Mentés gombot! A mentést célszerű egy pendrive-ra (USB kulcs) elkészíteni és nem a számítógépen tárolni!

A biztonsági mentés arra a célra szolgál, hogy ha a Windows 11 telepítése teljesen "újraformatálná" a gépét (vagyis törölne minden adatot a gépén), a NATURASOFT programban felvitt adatai akkor sem fognak elveszni!

Bővebb információk a Windows 11-re történő frissítésről

NAV 3.0 ADATSZOLGÁLTATÁS

( 2021-01-06 )

Megjelent a NATURASOFT programok 3.7-es verziója, ami tartalmazza a NAV 3.0 adatszolgáltatást.

A frissítést követően a 3.7-es verzióval kiállított összes számla be fog menni a NAV-hoz, tehát a magánszemélyeknek és külföldi cégeknek kiállított számlák is!

FONTOS! Az előző programverziókkal kiállított magánszemélyekre és külföldi cégekre vonatkozó számlák visszamenőlegesen nem érintettek, így utólagosan NEM KELL ezeket a számlákat sem beküldeni, sem kézzel feltölteni a NAV rendszerébe!

A frissítés telepítése opcionális. A NAV 3.0 adatszolgáltatásra vonatkozó programverziót legkésőbb 2021.03.31-ig szükséges telepíteni.

2021.01.01 és 2021.03.31. között még szabad és lehet adatot szolgáltatni a NAV 2.0 formátumban és nem kötelező jelenteni a magánszemélyeknek és külföldi cégeknek kiállított számlákat. A NAV erre az időszakra szankciómentes időszakot biztosít és nem foglalkozik vele, ha az újonnan érintett számlák adatszolgáltatása hibás vagy elmarad.

FIGYELEM! ÁFA kulcsokat érintő változások:

1. A programban található FAD ÁFA kulcs a belföldi fordított adózásnak van fenntartva! Ne használja ezt az ÁFA kulcsot külföldi vevők esetén!

Amennyiben külföldi vevőnek szeretne fordított ÁFA-s számlát kiállítani, úgy a Törzsadatok menüponban rögzítsen fel egy új ÁFA kulcsot és az adómentesség okánál válassza ki a külföldi fordított adózásra vonatkozó záradékszöveget!

2. A "Területi hatályon kívül" adómentességi ok a NAV által kivezetésre került, így ehelyett használjon egy Önnek megfelelő másik adómentességi okot!

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

( 2020-12-18 )

Ügyfeleink zökkenőmentes kiszolgálása érdekében minden hivatalos munkanapon nyitva tartunk az Ünnepek között is. Az Ünnepi nyitva tartás rendje:

2020.12.23. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.24. Pihenőnap, ZÁRVA
2020.12.25. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2020.12.26. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2020.12.27. Pihenőnap, ZÁRVA
2020.12.28. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.29. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.30. NYITVA 8:30-17:00
2020.12.31. NYITVA 8:30-14:00
2021.01.01. Munkaszüneti nap, ZÁRVA
2021.01.02. Pihenőnap, ZÁRVA
2021.01.03. Pihenőnap, ZÁRVA
2021.01.04. NYITVA 8:30-17:00 (2021 első munkanapja)

Futáros kiszállítással rendelt csomagok szállítása:

2020.12.23-án délig megrendelt termékek 2020.12.28-án,
2020.12.23-án délutántól 2020.12.28. délig megrendelt termékek 2020.12.29-én,
2020.12.29-én délig megrendelt termékek 2020.12.30-án,
2020.12.30-án délig megrendelt termékek 2021.01.04-én kerülnek kiszállításra.

Ezúton kívánunk minden kedves Partnerünknek Kellemes Ünnepeket és sikerekben gazdag Boldog Új Esztendőt!

<< ELŐZŐ

KÖVETKEZŐ >>

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Program típusok
Számlázó programok
Készletnyilvántartó programok
Raktárkezelő programok
Házipénztár programok
Könyvelő programok
Szoftverek
Forint számla
Deviza számla
Számla Standard
Számla Professional
Raktár Start
Készlet és Számla Start
Készlet és Számla Standard
Készlet és Számla Professional
Házipénztár Start
Házipénztár Standard
Pénztárkönyv
Naplófőkönyv
Hasznos információk
Szoftver árlista
Hírek
Vásárlási feltételek
Adatvédelem
Szerzői jogok
Honlaptérkép
Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató