NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


MIT TEGYEK, HA A FRISSÍTÉS TELEPÍTŐJÉT NEM TUDOM ELINDÍTANI?

Amennyiben Windows XP és Windows Vista operációs rendszert használ és a letöltést követően a telepítőfájlra kattintva nem történik semmi, úgy ez esetben kattintson a letöltött fájlra jobb egérgombbal a Tulajdonságok menüpontra, azon belül pedig a Tiltás feloldása gombra. Ezt követően a letöltött fájlt már el fogja tudni indítani. A hasonlók problémák megelőzése érdekében gondoskodjon a Windows frissítéséről és a szervizcsomagok telepítéséről!

Újabb Windows-os operációs rendszerek esetén azt vizsgálja meg, hogy a számítógépre telepített vírusirtó szoftver nem-e tette karanténba a letöltött fájlt! A frissítés kiadásának első egy-két napján még túl új (friss) a fájl a vírusirtónak, ezért elővigyázatosságból karanténba teheti a telepítőt, ez főként az Avast és az AVG vírusirtókra jellemző. Fontos, hogy a telepítő nem azért kerül ilyenkor karanténba, mert a fájl vírusos, hanem azért, mert még új és így ismeretlen a vírusirtó számára!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató