NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


NAV VÁLASZOK


MIÉRT ÍRJA KI, HOGY A TECHNIKAI FELHASZNÁLÓ NEVE ÉS/VAGY JELSZAVA NEM MEGFELELŐ?

A NAV bekötés kapcsán a NATURASOFT program elküldi a NAV-nak az Ön által megadott felhasználónevet és jelszót és összeveti a saját nyilvántartásában megadott felhasználónévvel és jelszóval. Azért olvashatja tehát ezt a NAV üzenetet, mert ezek az adatok nem egyeznek meg.

- rossz oldalon regisztrált: a regisztrációt Ön nem a NAV Éles rendszerében végezte el, hanem tévesen a fejlesztőknek szánt NAV Teszt rendszerében. A két felület látszólag teljesen azonos, de valójában két teljesen elszeparált rendszerről van szó. Győződjön meg róla, hogy a NAV Online számla oldalán se az oldal címében, se a NAV logojában nem lát teszt feliratot!

- nem a megfelelő felhasználónevet adja meg: a technikai felhasználónevet a NAV generálja Önnek, ami betűk és számok egyvelegéből áll és nem egy értelmes szó vagy elnevezés. Gyakori hiba, hogy a felhasználó nem ezt a felhasználónevet adja meg, hanem egy általa kitaláltat.

- elgépeli a felhasználónevet, jelszót: Ügyeljen a kis- és nagybetűk helyes megadására! Ezeknél az adatoknál soha ne használja az adatok vágólapról történő beillesztését, mivel a szöveg kijelölésénél a vágólapon olyan karakterek is bekerülhetnek a mezőbe, amik szabad szemmel nem láthatók (pl. szóköz, sortörés jel az adat végén, stb).

Amennyiben Ön 100% biztosan állítja, hogy nem gépelt el semmit és akkor is ezt az üzenetet kapja, annak az az oka, hogy az Ön által felírt jelszó nem megfelelő, nem a technikai felhasználóhoz tartozik vagy rosszul került feljegyzésre. Lépjen vissza a NAV Online Számla fiókba és változtassa meg a technikai felhasználó jelszavát!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató