NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


NAV VÁLASZOK


MIT KELL TENNI NAV ÜZEMSZÜNET UTÁN?

A NATURASOFT programot a NAV üzemszünet alatt is tudja használni számlázásra, ilyenkor a számlák automatikusan be fognak menni, ha a NAV üzemszünet véget ér. Önnek nincs külön teendője, nyugodtan használja a program a számlázás funkcióját, állítson ki új számlákat és a számlák amint lehet, beküldésre fognak kerülni. A programban a Számlák áttekintése ablak táblázatban a NAV állapot oszlopban látja, hogy az adott számla beküldésre kerülte-e már a NAV-hoz vagy sem.

Amennyiben a NAV állapot oszlopban Sikerestől eltérő üzenetet lát, úgy az adott számlára jobb egérgombbal kattintva az Egyéb \ NAV Eseménynapló menüpont alatt a jobb oldali szekcióban olvasható erről bővebb információkat. Amennyiben itt azt az üzenetet látja, hogy "ilyen sorszámon már van számla a NAV rendszerében", akkor az azt jelenti, hogy ennek a számlának az adatszolgáltatása már sikerült és a NAV-hoz már sikeresen beküldésre került a számla, viszont ennek kapcsán a NAV nem tudod üzenetet visszaküldeni a program számára, mivel a NAV üzemszünet miatt erre nem volt lehetőség. llyenkor a teendő, hogy a NAV Online Számla felületére belépve meg kell győződni róla, hogy ezt a számlát látják ott (sorszám és adattartalom alapján), majd a NATURASOFT program Számlák áttekintése ablakban az adott számlán állva az Egyéb \ NAV Eseménynapló \ Egyéb menüpont alatt sikeresnek tudja jelölni a beküldést, így a program nem fog figyelmeztetést küldeni és nem fogja a küldést újra és újra megkísérelni. Csak olyan számlát jelöljön bármikor is sikeresnek, amiről meggyőződött előzetesen, hogy a NAV Online Számla felületén megtalálható és zöld pipával ellátott!

Üzemszünetet követően érdemes az Online Számla felületen minden NAV érintett számlát ellenőrizni, hogy azok valóban láthatóak-e a ott, mert az adatszolgáltatás teljesítését minden esetben az adózón kérhetik számon utólag is!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató