NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÖNYVELŐ PROGRAM VÁLASZOK


MIÉRT NEM TUDOM MÓDOSÍTANI A KIEGYENLÍTÉSNÉL MEGADOTT JOGCÍMEKET (KONTÍROZÁST)?

Fontos, hogy a kiegyenlítés kontírozása meg kell egyezzen a számla kontírozásával! A számla felrögzítésekor már megtörtént a számla kontírozása. A kiegyenlítéskor csak azt jelöli, hogy a számla már kiegyenlítésre került.

Abban az esetben, ha a kiegyenlítés során jön rá, hogy nem megfelelően kontírozta a számlát, úgy a kiegyenlítés előtt módosítsa a számla kontírozását és csak azt követően egyenlítse ki azt!

Amennyiben a kiegyenlítés után jön rá, hogy hibásan kontírozott, akkor törölje a kiegyenlítést a számláról (Számlák áttekintése ablakban kattintson az adott számlán állva a Kiegyenlítés gombra, majd nyomja meg a Törlés gombot), módosítsa a számla kontírozását és ezt követően egyenlítse ki a számlát!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató