NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÉSZLETKEZELÉS VÁLASZOK


MIT TEGYEK HA ÉRKEZIK ÁRU, HOGYAN TUDOM BERÖGZÍTENI A PROGRAMBA?

Abban az esetben, amikor áru érkezik, úgy a készletmennyiséget is növelni kell, így ezt az eseményt Új bevételezésként tudja rögzíteni a programban. A bevételezés rögzítése során a Keresés gombra kattintva ki tudja választani a Terméknyilvántartásból, hogy mely termékéről van szó. Amennyiben még nincs felrögzítve ez az áru a terméknyilvántartásban (korábban még nem forgalmazta), úgy a Keresés gomb helyett az Új tétel gombra kattintva rögzítse fel a terméket a terméknyilvántartásba.

NATURASOFT Raktár Start és NATURASOFT Készlet és Számla Start programokban: Bevételezés \ Új bevételezés rögzítése

NATURASOFT Készlet és Számla Standard és Professional programokban: Új bizonylat \ Új bevételezés rögzítése

A bevételezés rögzítését követően, ha belép a Terméknyilvántartásba (Főképernyő \ Termékek gomb), akkor látni fogja, hogy az adott termék árukészlete nőtt.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató