NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÉSZLETKEZELÉS VÁLASZOK


MÓDOSÍTHATÓAK-E A BEVÉTELEZÉSEK VISSZAMENŐLEGESEN?

Igen, sőt nem csak a bevételezések, hanem a számlán kívül minden más bizonylat (pl. szállítólevél) is módosítható visszamenőlegesen.

Bármilyen készletmozgással járó bizonylatot módosít, töröl, beszúr vagy időben áthelyez (dátum módosítás) annak azonnali kihatása van a készlet alakulására, bevételezés esetén pedig a beszerzési ár alakulására is. Amennyiben például kitörli egy adott termék utolsó bevételezését, akkor az utolsó beszerzési ár automatikusan a törlés utáni állapot szerinti utolsó bevételezéshez tartozó egységárat fogja felvenni.

A bevételezés utólagos módosítására lehet szükség abban az esetben is, amennyiben a bevételezés rögzítése során véletlen nem megfelelően adta meg a beszerzési árat. A beszerzési árat a program számos ponton kijelzi (pl. a termék adatlapján). Módosítani úgy tudja a beszerzési árat, ha módosítja az adott termékhez tartozó utolsó bevételezést és ott kijavítja a tévesen megadott egységárat (beszerzési árat).


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése
FIGYELEM! NAV üzemszünet! Bővebb info itt!

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató