NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


MEGRENDELÉS VÁLASZOK


MIT TEGYEK, HA NEM TALÁLOM A VÁSÁRLÁSRÓL SZÓLÓ SZÁMLÁT?

Számlát minden esetben küldünk a kiállítás napján a rendelésben megadott e-mail címre. A számla e-számla és a termékszámot tartalmazó e-mail mellékleteként érkezik. Amennyiben nem találja levelezésében, úgy ellenőrizze a kéretlen leveleket is, lehetséges, hogy a levelező rendszer tévesen oda teszi a melléklet miatt.

Amennyiben idő közben törölte a leveleit, úgy jelezheti írásban felénk és újra küldjük a korábbi számláját.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató