NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


TELEPÍTÉS VÁLASZOK


TÖNKREMENT A SZÁMÍTÓGÉP ÉS A PROGRAMBÓL NEM KÉSZÜLT MENTÉS, MIT TEGYEK?

Ebben az esetben a további lépések attól függnek, hogy a számítógép merevlemeze még olvasható-e vagy sem:

1. A számítógép merevlemeze nem elérhető, sérült, tönkrement vagy ellopták
Ebben az esetben telepítse újra a programot és állítson be a programban új számlatömböt vagy számla kezdősorszámot:

Töltse le a programot honlapunk Szoftvereink menüpontja alól az adott program nevére, majd pedig a Letöltés gombra kattintva!

Telepítse fel a programot, majd az első indítást követően aktiválja be a cégnevével és termékszámával! Ezeket az adatokat a program vásárlásakor, illetve az előfizetés meghosszabbításakor kiküldött e-mailben küldtük el Önnek a számlával egy levélben.

A Beállítások \ Számlázási beállítások \ Számlatömbök kezelése menüpontban módosítsa le a számlatömb előtagját egy olyan betűjelre, amit korábban még nem használt VAGY állítsa be a számla kezdősorszámát annak megfelelően, hogy mi legyen a soron következő számla sorszám (pl. ha eddig 127 számlát állított ki a tárgyévben, akkor adja meg a 128-at kezdősorszámnak)!

2. A számítógép merevlemezének tartalma még olvasható
Ebben az esetben a Windows Fájlkezelőben keressen rá a sérült számítógép merevlemezén(!) a GRM, GRI fájlokra. Amennyiben talál ilyet, akkor mégis készült a programból mentés és ezek visszatölthetők a program újratelepítését követően. Abban az esetben, ha nem talált ilyen fájlokat vagy ezek a fájlok nem tűnnek aktuálisnak, úgy keressen rá a Windows Fájlkezelőben az olyan MDF, LDF fájlokra, amik ns_-al kezdődnek! Ezeket a fájlokat tömörítse be egy ZIP állományba és küldje el az ügyfélszolgálatunk számára. Az így elküldött adatokat díjmentesen helyreállítjuk Önnek!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-887-4538, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató