NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KÉSZLETKEZELÉS VÁLASZOK


AZ ADOTT CIKKSZÁMMAL NINCS TERMÉK A WEBÁRUHÁZBAN ÜZENET ESETÉN MI A TEENDŐ?

Ezt az üzenetet UNAS webáruházzal történő összekötés esetén kaphatja, amennyiben a NATURASOFT Készlet és Számla Professional programban bekapcsolta a készlet-információ feltöltés funkciót a webáruház számára.

Az üzenet akkor jelenik meg, ha a NATURASOFT terméknyilvántartásban szereplő termék nem található meg az UNAS webáruház cikktörzsében, emiatt a készlet-információ szinkronizálása nem történik meg. Az üzenet elkerülésének érdekében nagyon fontos, hogy minden olyan terméket rögzítsen fel az UNAS webáruházban, ami a NATURASOFT terméknyilvántartásban szerepel!

A termékek beazonosítása megnevezés, termékkód, cikkszám vagy a VTSZ mezőben használt egyedi azonosító szerint történik. Ennek módját a Beállítások \ Egyéb beállítások \ Megrendelés beállításai ablakban a Webáruház kapcsolat szekciónál a Rendelések letöltésen ezen a gépen \ Részletes beállítás gombra kattintva tudja ellenőrizni a 4. lépésnél a Termék azonosítás mezőben!

Amennyiben Ön szándékosan akar szerepeltetni olyan terméket a NATURASOFT terméknyilvántartásban, ami nincs benne az UNAS webáruház cikktörzsében, úgy szükséges ezt külön megjelölni, annak érdekében, hogy ez ne vegyen részt a két rendszer közötti szinkronizációban! Ezt úgy tudja megoldani, hogy az azonosításra szolgáló mezőt üresen hagyja! Vagyis, ha a VTSZ mező szerint történik az azonosítás (UNAS webáruház esetén javasolt, itt tudja megadni az UNAS cikktörzs egyedi azonosítóját), akkor törölje a VTSZ mező tartalmát, így ez a termék nem fog részt venni a szinkronizációban!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése
FIGYELEM! NAV üzemszünet! Bővebb info itt!

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-877-7498, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató