NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


MEGRENDELÉS VÁLASZOK


MÉG SINCS SZÜKSÉGEM A MEGVÁSÁROLT PROGRAMRA, VISSZA TUDJÁK UTALNI A VÉTELÁRAT?

Amennyiben Ön nem magánszemély nevében vásárolt, úgy addig van lehetősége visszamondani a rendelést, amíg nem küldtük ki Önnek e-mailben a vásárlásról szóló számlát és a programhoz tartozó termékszámot! A számlát és a termékszámot csak azt követően állítunk ki, ha hozzánk beérkezett a megrendelés végösszege! A rendelését tehát fix határidő nélkül vissza tudja mondani bármeddig, amíg még nem utalta el a szoftver vételárát! Abban az esetben, ha már elutalta a vételárat és e-mailben elküldtük Önnek a számlát és a termékszámot, úgy céges vásárlóként már nem tud elállni a vásárlástól.

Amennyiben Ön magánszemélyként vásárolt, úgy az elállás joga megilleti a magánszemély vásárlót a jogszabályban előírt 8 munkanapon vagy 14 naptári napon belül indoklás nélkül, amelyik a vásárlóra nézve kedvezőbb. Az elállást e-mail formájában, írásban szükséges jelezni, telefonos jelzést követően is szükséges írásos formában megküldeni az elállás tényét. A megrendelés törléséről a vásárlót írásban tájékoztatjuk.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató