NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


ÁLTALÁNOS VÁLASZOK


MITŐL LEHET, HA ADATRÖGZÍTÉSKOR "A MENTÉS SORÁN HIBA LÉPETT FEL" ÜZENETET KAPOM?

A leggyakoribb ok ebben az esetben, hogy a számítógépen nem megfelelőek az Unicode beállítások! Ilyenkor, ha az elmenteni kívánt adatok között hosszú Ő betű szerepel, akkor hibaüzenetet fog kapni, mert az Ön által használt Windows nincs megfelelően beállítva a magyar nyelvű programok használatához!

A Windows Vezérlőpult \ Óra és terület \ Régió ablakban a Felügyelet fülön az ország beállításnál a Területi beállítások módosítása gombra kattintva állítsa át az országot Magyarországra, majd indítsa újra a számítógépét!

A másik gyakori ok, hogy ha a hálózati (pl. Wi-Fi) kapcsolat megszakadt, de ekkor a kapcsolat megszakadására vonatkozóan külön hibaüzeneteket is kap!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése
FIGYELEM! NAV üzemszünet! Bővebb info itt!

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-877-7498, 06-30-876-7435

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató