NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


HONNAN TUDOM, HOGY MIKOR KELL FRISSÍTÉSI DÍJAT FIZETNEM?

A termékszám lejárta előtt (legkésőbb 8 nappal) egy figyelmeztető üzenet jelenik meg a program főképernyőjének bal oldalán, hogy pontosan hány naptári nap van még hátra a lejáratig. A frissítés a programon belül a figyelmeztető üzenetre kattintva bármikor meg is rendelhető.

A frissítést a lejárat előtt is bármikor meghosszabbíthatja! Ilyenkor ugyanis a még hátralévő időszak nem veszik el, mert ha a termékszáma még nem járt le, akkor a frissítés hosszabbítását attól a naptól indítjuk, amikor a termékszáma lejárt volna, így nem éri Önt semmi hátrány.

A frissítés megrendelését a Honlaptérképen éri el az adott termék neve mellett egy sorban feltüntetett Frissítés megrendelése linkre kattintva!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató