NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


FRISSÍTÉS VÁLASZOK


HA 1 GÉPEN 1 PROGRAMBAN TÖBB CÉGET KEZELEK, AKKOR HÁNY FRISSÍTÉST KELL VÁSÁROLJAK?

A frissítés mindig az adott cég nevére szól, független attól, hogy azt hány gépen, telephelyen használja. Abban az esetben, ha egy számítógépen használ azonos NATURASOFT programból több licencet (céget), úgy ezek előfizetésének lejárata egymástól teljesen független! Így könnyen előfordulhat, hogy például 3 céggel használja ugyanazt a programot és abból 2-nek még van érvényes előfizetése, míg a harmadiknak már nincs. Ebben az esetben, ha olyan programfrissítést telepít, amire nem jogosult minden cég, úgy a nem jogosult cégek nevében nem fog tudni belépni a programba a frissítést követően!

Ilyenkor két lehetősége van:

Abban az esetben, ha az új verzió belépésére jelenleg nem jogosult céggel a jövőben is aktívan kívánja használni a programot (pl. új bizonylatokat, adatokat rögzítene benne), úgy vásárolja meg a cég nevére a frissítést! Ezt legegyszerűbben úgy teheti meg, hogy weboldalunk aljára gördít, majd a Hasznos információk szekcióban a Honlaptérkép linkre kattint, melyet követően kikeresi a felsorolásból a program nevét és a vele egy sorban látható Frissítés megrendelés linkre kattint!

Abban az esetben, ha az új verzió belépésére jelenleg nem jogosult céggel már nincs szükség új bizonylatok kiállítására (pl. a cég már megszűnt vagy meg fog szűnni és ezért nem szeretne hozzá frissítést venni feleslegesen), úgy telepítse fel a szoftvert egy különálló mappába! A Windows Fájlkezelőben ebből a külön mappából indítsa mindig a programot, ha ebbe a cégbe kíván belépni! Amennyiben Önnek úgy egyszerűbb, akkor létrehozhat a Windows Asztalon ennek egy külön indítóikont is. A program az indításkor mindig fel fogja ajánlani az összes elérhető céget, de a lejárt előfizetéssel csak a régi programverzióval tud belépni, míg az érvényes előfizetéssel be fog tudni lépni a legújabb verzióba is!

FONTOS! Ne feledje, hogy a szoftver frissítések letöltésére és az ügyfélszolgálati segítségnyújtásra csak azok a felhasználók jogosultak, akik rendelkeznek érvényes előfizetéssel (termékszámmal)! Amennyiben a fenti leírás alapján nem tudja megoldani a több mappába telepítést, úgy szintén javasoljuk, hogy inkább vásárolja meg a frissítést!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-877-7498, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató