NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


ALKALMAS-E A PROGRAM TÖBB SZÁLLÍTÓLEVÉLBŐL EGY SZÁMLA KÉSZÍTÉSÉRE?

Igen. Minden olyan NATURASOFT program, ami rendelkezik számla és szállítólevél funkcióval lehetőséget biztosít arra, hogy több szállítólevélből lehessen összevontan egy számlát készíteni.

Erre alkalmas programok:
NATURASOFT Számla Standard
NATURASOFT Számla Professional
NATURASOFT Készlet és Számla Start
NATURASOFT Készlet és Számla Standard
NATURASOFT Készlet és Számla Professional

FONTOS! Nagyon sokan összetévesztik a fenti funkciót a gyűjtőszámla készítéssel! Szoftvereinkben a klasszikus értelemben vett gyűjtőszámla (ilyen az, amikor 1 számlának több teljesítési dátuma van) kiállítására nincs lehetőség és várhatóan egy 2024-es jogszabályváltozás a gyűjtőszámla kiállítását a jövőben teljesen meg is fogja tiltani, így már most érdemes leszoknia mindenkinek erről a rossz beidegződésről!

A NATURASOFT programokban a több szállítólevélből készült számlának minden esetben 1 teljesítési dátuma van! Amikor több szállítólevél alapján készíti a számlát, a bizonylat felső megjegyzésében felsorolásra kerülnek a kapcsolódó szállítólevelek sorszámai, valamint azok kelte dátumai is.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató