NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KEZELÉS VÁLASZOK


HOGYAN TUDOM A TÖRLÉST VISSZACSINÁLNI?

Abban az esetben, ha a program valamelyik bizonylatát törölte (pl. árajánlat, bevételezés, szállítólevél, stb.), akkor a törlés végleges volt, így az nem állítható vissza.

Amennyiben a programból partnert és / vagy terméket törölt és azokra volt hivatkozás, úgy a program azt nem törli véglegesen, hanem csak inaktiválja. Ennek az a szerepe, hogy ezek a partnerek / termékek már ne jelenjenek meg alapból a Partnernyilvántartás vagy Terméknyilvántartás ablakban.

Inaktív partner / termék visszaállítása:

Lépjen be a Partnernyilvántartás vagy Terméknyilvántartás ablakba, majd az ablak bal felső sarkában kattintson a Szűrés kikapcsolása linkre! Ezt követően minden partner / termék meg fog jelenni, így az inaktiváltak is! Kattintson az egér jobb gombjával az inaktív partnerre / termékre és válassza a Rejtett állapot visszavonása menüpontot!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató