NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


KEZELÉS VÁLASZOK


MIÉRT KAPOM "A MEGADOTT DÁTUMMAL EHHEZ A PÉNZNEMHEZ MÁR RENDELT ÁRFOLYAMOT" ÜZENETET?

A fenti üzenetet azért kapja, mert az adott pénznemhez, a kiválasztott dátumra már rögzített korábban egy fix árfolyamot a program árfolyamtörzsében! Egy napra, egy pénznemhez csak egy fix árfolyamot rögzíthet! A felrögzített árfolyamokat a program főképernyőjén a Törzsadatok gombra kattintva a Törzsadatok karbantartása ablakban tekintheti meg az Árfolyam kategóriát választva. Ebben a táblázatban az adott árfolyamra duplán kattintva kijavíthatja a korábban tévesen rögzített árfolyamot, illetve a Törlés gombra kattintva törölheti is azt.

FONTOS! Ön a számlán és egyéb bizonylatokon nem alkalmazhat bármilyen árfolyamot! A könyvelő által az Ön cégére vonatkozó számviteli politika írja elő, hogy az Ön esetében milyen árfolyamot kell alkalmazni. A cégek 99%-a az MNB árfolyamot alkalmazza. Mivel az MNB egy nap csak egyszer állapít meg árfolyamot (csak munkanapon, jellemzően 11.45 és 12.30 között) ilyenkor érdemes használni a program árfolyamtörzs funkcióját. Abban az esetben, ha Önök egy konkrét bank és nem az MNB árfolyamát használják, úgy ne használják az árfolyamtörzs funkciót! Ennek oka, hogy egy bank, egy adott pénznemhez, egy adott napon akár több árfolyamot is megállapíthat. A NATURASOFT program megengedi, hogy a bizonylat kiállításakor az árfolyamnál bármit megadjon, egy nap több különböző árfolyamot is. Ebben az esetben viszont ezeket az árfolyamokat ne mentse el a törzsbe, mert a kérdésben szereplő üzenetet fogja kapni!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése
FIGYELEM! NAV üzemszünet! Bővebb info itt!

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató