NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


ÁLTALÁNOS VÁLASZOK


A PROGRAMBAN LÁTHATÓ DÁTUMOK NÁLAM MIÉRT NEM ÉV, HÓNAP, NAP SORRENDBEN LÁTSZÓDNAK?

A program pontosan abban a formátumban mutatja a dátumokat, mely a Windows-ban Önnél be van állítva. A programnak tehát nincsen kihatása a dátum megjelenésére, mivel ezt minden esetben a Windows vezérli.

A dátum formátum helyes megjelenéséhez ellenőrizze Windows területi beállításait!

A kérdésben felvetett probléma elsősorban akkor jelentkezhet, ha olyan Windows verziót használ, mely eredetileg idegen (angol, német, stb.) nyelvű volt és utólagosan telepítettek rá magyar nyelvi csomagot. Ekkor szükség lehet a Windows beállítások aktualizálására! A területi és nyelvi beállításoknál a Formátumok fülön állva nyomja meg a További beállítások gombot, váltson a Dátum fülre, nyomja meg az Alaphelyzet gombot, majd az OK gombot!

Előfordulhat, hogy a beállítások aktualizálásához újra kell indítania a számítógépet!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-877-7498, 06-30-876-7435, 06-30-887-4538

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató