NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


ÁLTALÁNOS VÁLASZOK


MIÉRT ÍRJA KI A PROGRAM A VISSZATÖLTÉSKOR, HOGY A MENTÉSÁLLOMÁNY NEM KOMPATIBILIS EZZEL A PROGRAMMAL?

Ez az üzenet alapvetően három esetben lehetséges:

1. A mentést nem abba a programba próbálja betölteni, amivel a mentésállomány készült (pl. raktár program mentését próbálja visszatölteni számlázó programba vagy Forint számla program mentését próbálja betölteni Deviza számla programba, stb.)

2. A mentés a program újabb verziójával készült, mint ahová jelenleg be szeretné tölteni. A honlapunk Ügyfélszolgálat menüpontja alól töltse le az adott programhoz az újabb verziót és ezt követően kísérelje meg visszatölteni a mentést!

3. Hiányzik a mentésállományt leíró információs (gri kiterjesztésű) fájl! A céges adatbázis mentése mindig két fájlból áll, ezek kiterjesztése GRM és GRI. A fájlok neve azonos. A visszatöltés kapcsán ügyeljen arra, hogy ez a két fájl egy mappában szerepeljen!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
(dec. 7. (szombat) 8:30-14:00)
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató