NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


ÁLTALÁNOS VÁLASZOK


MI LEHET AZ OKA, HA NEM SIKERÜL MENTÉST KÉSZÍTENI?

Windows 7, 8, 10, 11 / Windows Vista esetén az operációs rendszer védelmi beállításai miatt nem lehet mentést készíteni a korlátozott jogosultsági szintű rendszermappákba (pl. Asztal, Program Files mappa és alkönyvtárai, Dokumentumok). Ebből adódóan érdemes ezeknél az operációs rendszereknél a programot az alapértelmezettként felajánlott C:\NATURASOFT mappába telepíteni, így a mentések alapértelmezett útvonala is ezen a mappán belül lesz!

Operációs rendszertől függetlenül közvetlen hálózati meghajtóra (\\-el kezdődő útvonal), hálózati megosztásra nem lehet menteni!


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-887-4538, 06-30-876-7435, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató