NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

SZÁMLÁZÓ PROGRAM KÉSZLETNYILVÁNTARTÓ PROGRAM RAKTÁRKEZELŐ PROGRAM HÁZIPÉNZTÁR PROGRAM KÖNYVELŐ PROGRAM
         

NATURASOFT
KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK

Vissza a főoldalra Szoftverek áttekintése Ügyfélszolgálat, frissítések letöltése Gyakran feltett kérdések Kapcsolat, elérhetőség
 
 

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK


SZÁMLÁZÁS VÁLASZOK


MIBEN KÜLÖNBÖZIK AZ E-MAILBEN ÁTKÜLDÖTT PDF AZ ELEKTRONIKUS SZÁMLÁTÓL?

A NATURASOFT számlázó programokban egyaránt lehetőség van papír alapú és elektronikus számlák kiállítására. A papír alapú számla elküldhető postai úton, de elküldhető e-mailben is (PDF fájlban) a vevőnek. Fontos tudni, hogy az e-mailben átküldött PDF számla nem azonos az elektronikus számlával! A papír alapú számlákat minden esetben ki kell nyomtatni a kiállítónak és a vevőnek is, független attól, hogy a számla milyen módon jut el a vevőhöz.

A NATURASOFT számlázó programok rendelkeznek postaköltség nélküli számlázás funkcióval is. Ez az üzemmód papír alapú számlák kiállítására való, viszont az így készült számlát rögtön a kiállítást követően e-mailben (PDF fájlban) át tudja küldeni a vevőnek. Ez ettől még ugyanúgy papír alapú számla és mind a kiállítónak, mind a vevőnek szükséges azt kinyomtatnia. A módszer nevéből adódóan ennek lényege, hogy megspórolja a számlázással járó legnagyobb költséget, a postaköltséget.

Minden NATURASOFT számlázó program alkalmas elektronikus számlák kiállítására is! Ezt a Beállítások \ Számlázási beállítások ablakban a Számlázási mód funkciónál tudja aktiválni! Az elektronikus számla e-mailben elküldhető a vevő számára és azt sem a kiállítónak, sem a vevőnek nem kell kinyomtatni! Valójában ez is egy PDF számla, viszont a NAV eljárásával hitelesítésre kerül és a NAV adatszolgáltatásba is e-számlaként kerül be strukturált adattartalommal. Természetesen az elektronikus számlázás is jár költségekkel, de sokkal olcsóbb, mint kinyomtatni és postán elküldeni a számlát. Annak védelme érdekében, hogy ne keletkezzen emiatt utólagosan nem kívánt kiadása, így az e-számlázást előre megvásárolható csomagokban  lehet aktiválni a programban. Az elektronikus számlázás funkció a NAV összekötettésen keresztül valósul meg, így csak azok vehetik igénybe, akik NAV bekötés érintettek vagyis rendelkeznek magyar adószámmal. A programban vegyesen is használható a papír alapú és az elektronikus számlázás, akár számlánkénti is állítható, hogy épp melyiket kívánja alkalmazni.


Vissza az előző oldalra

 

VISSZA A LAP TETEJÉRE

Kapcsolat
NATURASOFT Magyarország Kft.
Postacím: 1114 Budapest, Hamzsabégi út 37.

Telefonos elérhetőség: H-P: 8:30-17:00
Gyakori kérdések megtekintése

Vásárlás előtti információs vonal: 06-30-945-6880
Meglévő ügyfél vonal:
06-30-876-7435, 06-30-887-4538, 06-30-877-7498

E-mail cím:  info@naturasoft.hu
Bankszámlaszám: 11711003-21456190-00000000
Adószám: 13730934-2-43
EU adószám: HU13730934

 SimplePay vásárlói tájékoztató